شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
همسر داری

استاد و مبلغ حوزه علمیه خواهران اصفهان گفت: برای تحول در نظام تربیتی فرزندان و تربیت اسلامی باید الگوسازی در مدارس به روش صحیح پیاده شود مثلا نوع پوشش، بستن روسری و حتی آداب فرزند داری با عروسک در محیط های آموزشی به صورت عملی و واحد درسی آموزش داده شود.

به گزارش خبرگزاری حوزه از اصفهان، زهرا مرادی استاد حوزه علمیه خواهران در نشست «جهاد تبیین» در جمع کارکنان ادارات شهرستان تیران با اشاره به مضامین عالی دعای افتتاح و تلاش برای زمینه سازی دولت کریمه، وظایف بانوان را در این راستا یادآوری کرد و الگوی سوم زن مسلمان را از مصادیق آن معرفی و جهاد زن را خوب همسرداری و تربیت فرزند نیکو عنوان کرد.

وی به الگو پذیری فرزندان در مقاطع کودکی و نوجوانی اشاره کرد و گفت: برای تحول در نظام تربیتی فرزندان و تربیت اسلامی باید الگوسازی در مدارس به روش صحیح پیاده شود مثلا نوع پوشش، بستن روسری و حتی آداب فرزند داری با عروسک در محیط های آموزشی به صورت عملی و واحد درسی آموزش داده شود.

مرادی در ادامه عفیف بودن را از ویژگی های منحصر در زنان و آن را زاییده نوع آفرینش زن دانست و بیان کرد: حتی کنترل رفتار در محیط کار و در مواجهه با نامحرم خصوصا در زمان فعلی برای زن نوعی جهاد است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha