شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
تصاویر مراسم تبلس طلاب جامعه المصطفی العالمیه مشهد

حوزه / آیت الله علم الهدی تصریح کرد: لباس روحانیت لباس نوکری امام زمان (عج) است. هدف طلبه از درس خواندن کسب دانش و علم، رضایت امام زمان (عج) است، لذا طلاب باید سعی کنند برای بهتر خدمت کردن به امام عصر (عج) بهتر درس بخوانند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از مشهد، آیت الله سید احمد علم الهدی، در مراسم جشن بزرگ عید مبعث و مراسم عمامه گذاری طلاب ظهر امروز دوشنبه یکم اسفند در جامعه المصطفی العالمیه با اشاره به اینکه ۶۷ سال لباس طلبگی دارد، اظهار داشت: جوانی که وارد عرصه طلبگی شده است باید هدف نهایی خود را از این شغل روحانیت بداند، طلبه ای که از دیگر کشورها به ایران و مشهد مقدس آمده و قرار است سالها درس طلبگی بخواند و دوباره به سرزمین خود برگردد، باید وظیفه خود را بشناسد، چرا که قرار است از این پس مردم را به مسیر دین داری هدایت کند.

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی با اشاره به سال ها طلبگی، کسب تجربه و موفقیت هایی که در این عرصه داشته است، افزود: لباس روحانیت لباس نوکری امام زمان (عج) است. هدف طلبه از درس خواندن کسب دانش و علم، رضایت امام زمان (عج) است، لذا طلاب باید سعی کنند برای بهتر خدمت کردن به امام عصر (عج) بهتر درس بخوانند.

وی خطاب به طلابی که معمم شدند، افزود: از این پس مردم کوچه و خیابان شما را با این لباس می بینند؛ این لباس، نماد نوکری امام زمان (عج) و خدمت به ایشان است؛ وابسته به امام زمان (عج) هستید، به خاطر همین مردم به شما مراجعه می کنند.

در این مراسم ۲۳ طلبه از کشور های افغانستان، پاکستان، هندوستان، بنگلادش و نیجریه معمم شدند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha