شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
کد خبر: 1072293
۲ اسفند ۱۴۰۱ - ۰۹:۳۳
آیت الله جنتی

رئیس مجلس خبرگان رهبری خدمت شبانه روزی مسئولان را بهترین راه شکرگزاری حضور حماسی مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن دانست و گفت: رؤسای قوا برای حل مشکلات اقتصادی تلاش کنند و به داد مردم برسند تا با شرایط اقتصادی مناسب به استقبال سال جدید و ماه مبارک رمضان بروند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تهران، آیت الله احمد جنتی، دقایقی قبل در افتتاحیه اجلاس یازدهم مجلس خبرگان رهبری در دوره پنجم با تبریک اعیاد شعبانیه گفت: راهپیمایی مردم در ۲۲ بهمن ماه شر دشمنان این سرزمین را کم کرد.

بیستر بخوانید:

اجلاس یازدهم مجلس خبرگان رهبری آغاز شد | هیئت رئیسه جدید انتخاب می شود

رئیس مجلس خبرگان رهبری خدمت شبانه روزی مسئولان را بهترین راه شکرگزاری حضور حماسی مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن دانست و اظهار کرد: از خدمتگزاران مردم در قوای سه‌گانه درخواست می‌کنیم برای خدمت به مردم تلاش کنند، چرا که بهترین کار خدمت خالصانه به مردم است.

وی ادامه داد: رؤسای قوا برای حل مشکلات اقتصادی تلاش کنند و به داد مردم فقیر برسند تا گرسنه نخوابند و با شرایط اقتصادی مناسب به استقبال سال جدید و ماه مبارک رمضان بروند و در محضر پیامبر (ص) و امام علی (ع) شرمنده نشویم.

آیت الله جنتی همچنین از افراد متمکن خواست که به محرومان و نیازمندان کمک کنند؛ مبادا بچه‌های تیم، زنان بی‌سرپرست و افراد بی‌بضاعت نتوانند حداقل زندگی را تأمین کنند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • سپهری IR ۱۰:۳۳ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۲
    3 2
    به والله بالله تالله با این گرونی له شدیم واقعا هم مقصر اصلی خود دولت هست که شورش رو در اورده اگر بلد نیستن تو خدا برید کنار مردم دارن بی دین میشن ما هم از پس زندگیمون دیگه بر نمی اییم چرا بازار رو به امان خدا رها کردید و اصلا نظارت نمیکنید قبلا گشت تعزیراتی بود و اجازه نمیدادن کسی قیمت رو از قیمت مصوب و رسمی گرون تر کنه و عید نوروز به عید نوروز جنس ها افزایش پیدا میکرد نه اینکه ساعتی گرون بشه و دولت هم بشینه و تماشا کنه و بعدم به ریش ما بخندید و بگید کنترل میکنیم کدوم کنترل کدوم نظارت با این کارتون دیگه نیازی به دشمن و امریکا و اسرائیل نیست کشور ویرانه شد تو رو خدا نظارت کنید ترمز گرونی رو بکشید و همینجا روش نظارت کنید نزارید بالا بره
  • . IR ۱۵:۳۸ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۵
    0 0
    خداوند آیت الله جنتی را به سلامت بدارد