یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
قرارگاه آینده ساز در استان خوزستان

اولین هم‌اندیشی ائمه جمعه و مدیران مناطق آموزش و پرورش شهرستان های خوزستان با عنوان "قرارگاه آینده ساز" در اهواز برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از اهواز، اولین هم‌اندیشی ائمه جمعه و مدیران مناطق آموزش و پرورش شهرستان های استان با عنوان "قرارگاه آینده ساز" امروز به میزبانی دفتر نماینده ولی فقیه فقیه خوزستان برگزار شد.

در این نشست حجت الاسلام والمسلمین موسوی‌فرد نماینده ولی فقیه در خوزستان، حجت الاسلام والمسلمین حاج علی اکبری رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه کشور، ائمه جمعه شهرستان ها، مدیرکل و مدیران مناطق آموزش و پرورش استان حضور داشتند.

در حاشیه این نشست، قرارگاه هایی با محوریت های مختلف و حضور جداگانه ائمه جمعه با مدیران و رؤسای آموزش و پرورش نواحی و مناطق استان خوزستان تشکیل شد.

"بررسی وضعیت موجود مدارس و نقش آفرینی نهاد نماز جمعه در دستیابی به وضعیت مطلوب"، "شیوه نقش آفرینی نهاد نماز جمعه در کاهش معضلات و چالش های مربوط به دانش آموزان"، "بررسی وضعیت موجود و مطلوب کمیته همکاری های حوزه علمیه و آموزش و پرورش شهرستان ها و مناطق" و چند محور دیگر از موضوع های مورد بحث در این کارگروه ها بود.

در پایان نشست قرارگاه آینده ساز نیز جمعی از مدیران مناطق آموزش و پرورش استان جمع‌بندی های کارگروه های تشکیل شده را مطرح کردند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha