دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۷ شوال ۱۴۴۵ | May 6, 2024
مصلح

حوزه/ امام جمعه برازجان با گلایه از اینکه امکان دیدار مردم دشتستان با رئیس جمهور در سفر هیئت دولت محقق نمی‌شود، گفت: مسئولین از این فرصت استفاده کنند و تدبیری بیندیشند تا این دیدار محقق شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، حجت الاسلام حسن مصلح امام جمعه برازجان عصر امروز در جلسه شورای اداری دشتستان، با تشکر از مردم بخاطر حماسه آفرینی در ۲۲ بهمن‌ماه، اظهار داشت: مردم با شرکت در این راهپیمایی قلب امام زمان (عج) و نائب ایشان را شاد کردند.

حجت الاسلام مصلح افزود: باید قدرشناس این مردم باشیم که در این وضعیت سخت معیشتی سنگ تمام گذاشتند و این حضور بار مسئولیت ما مسئولین را بیشتر می‌کند.

وی با تشکر از روسای ادارات بابت همکاری در دهه فجر، یادآور شد: همه دستگاه‌ها فعالیت خوبی انجام دادند به خصوص شهرداری برازجان که در آذین بندی شهر بسیار خوب عمل کرد.

امام جمعه برازجان با گلایه از اینکه امکان دیدار مردم دشتستان با رئیس جمهور در سفر هیئت دولت محقق نمی‌شود، خاطرنشان کرد: مسئولین از این فرصت استفاده کنند و تدبیری بیندیشند تا این دیدار محقق شود.

وی تصریح کرد: پروژه‌های مهمی که ناتمام مانده، انتظار داریم تا تامین اعتبار شود، همانند سد دالکی و به ویژه بیمارستان ۱۷ شهریور و البته پروژه‌های بزرگی که در دستور کار است نیز کند پیش می‌رود.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • IR ۱۴:۵۰ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۳
    0 0
    از حضرت آقا یه درخواست کمک مالی داشتم من کرایه نشین ویک فرزند بیمار دارم اول خدا آخر هم خدا این نظر سنجی من
  • IR ۱۴:۵۹ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۳
    0 0
    تروخدا یه مساعدت به بنده اول خدا بعد ادمهای مهربان من در خواست وام باسود کمتر دارم من یه کارگر ساده هستم در زندگی خیلی مشکلات دارم من کرایه نشین هم هستم