شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
امان نریمانی

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین نریمانی از دولت خواست با همکاری مجلس شورای اسلامی و استفاده از حقوقدانان مجرب، در راستای پالایش و چابک سازی قوانین موجود اقدام کند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تهران، حجت الاسلام و المسلمین امان نریمانی، نماینده کرمانشاه در مجلس خبرگان رهبری، برخورد عالمانه قوه قضائیه در موضوع اغتشاشات و جداسازی مرز اغتشاشگران از معترضان حسب رهنمودهای مقام معظم رهبری(مد ظله العالی) را شایسته تقدیر و تشکر دانست.

حجت الاسلام و المسلمین نریمانی با تأکید بر ناتوانی دشمنان انقلاب اسلامی در براندازی نظام جمهوری اسلامی ایران، گفت: جهان سلطه باید از خوی استکباری و خودبزرگ بینی خود دست بردارد و براساس احترام متقابل با مردم سربلند ایران رفتار کند.

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس خبرگان رهبری در بخش دیگری از سخنان خود مهم ترین معضل فعلی کشور را تورم دانست و از دولت و مجلس شورای اسلامی خواست با همکاری یکدیگر برای حل مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم چاره اندیشی کنند.

حجت الاسلام و المسلمین نریمانی در پایان با اشاره به حجم بالای قوانینی که یا با یکدیگر مغایرت دارند و یا با هم موازی هستند، از دولت خواست با همکاری مجلس شورای اسلامی و استفاده از حقوقدانان مجرب، به در راستای پالایش و چابک سازی قوانین موجود اقدام کند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha