یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
بیانیه

کارگاه طرح «خوانش دقیق بیانیه گام دوم انقلاب» با حضور اساتید و طلاب مدرسه علمیه جامعة الامام المنتظر نجف آباد برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از اصفهان ، حجت الاسلام والمسلمین عرفان ابراهیمی، شامگاه گذشته در کارگاه طرح «خوانش دقیق بیانیه گام دوم انقلاب» که با حضور اساتید و طلاب مدرسه علمیه جامعه الامام المنتظر نجف آباد برگزار شد، اظهار کرد: جای امیدواری است که مدارس علمیه کشور در زمینه ترویج و تبیین بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی کارهای ارزشمندی در سال تحصیلی جاری انجام دادند و امید آن می‌رود که با دغدغه مندی فوق‌العاده ای که طلاب و اساتید حوزوی دارند بتوانیم در تحقق تمدن سازی نوین اسلامی با پیشرانی مردم و حلقه های میانی و کارگروه های مختلف خدمت مؤثری داشته باشیم.

وی ابراز کرد: مردم در طول ۴۴ سال حیات با برکت انقلاب اسلامی همیشه حامی و پیرو تفکر انقلابی و اسلامی بوده اند و هر جا وظیفه و مسئولیتی به عهده آنان بود، سر بلند و موفق بوده اند.

مسئول ستاد بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی در شهرستان نجف‌آباد تصریح کرد: امروزه نیز کافی است چیستی، چرایی و چگونگی تحقق گام دوم انقلاب اسلامی برای مردم تبیین شود تا یک حرکت عمومی در مسیر تمدن سازی نوین اسلامی و زمینه سازی ظهور در سطح ملی و بین‌المللی به جریان آید.

وی افزود: در مسیر این خدمت بزرگ، نقش روحانیت و طلاب به صورت برجسته قابل توجه است، وقتی حوزه‌های علمیه به صورت هدایت گری دینی، اجتماعی و سیاسی بین مردم و جامعه تلاش کنند تا جامعه را هم افق با چشم انداز ولی جامعه همراه کنند، قطعا سرعت تمدن سازی دو چندان خواهد شد و از این مشکلات عبور خواهیم کرد.

حجت‌الاسلام ابراهیمی عنوان کرد: باید به این باور برسیم که نقشه راه گام دوم انقلاب اسلامی تنها راه پیشرفت همه جانبه کشور است.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha