سه‌شنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۶ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 14, 2024
شکرانی

معاون آموزش حوزه‌ علمیه خواهران استان اصفهان از برگزاری دهمین دوره المپیاد علمی طلاب اصفهانی، همزامان با سراسر کشور در ۱۱ اسفند خبر داد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از اصفهان، راضیه شکرانی از برگزاری دهمین دوره المپیاد علمی طلاب اصفهانی همزمان با سراسر کشور در ۱۱ اسفند خبر داد و گفت: معاونت آموزش با هدف پویایی و نشاط علمی بین طلاب و ایجاد فضای علمی در جامعه به منظور آشنایی حوزویان با روش و متون روز، اقدام به برگزاری دهمین دوره المپیاد علمی کرده است.

وی با بیان اینکه دهمین المپیاد علمی ویژه طلاب خواهر سراسر کشور در سطوح ۲ و ۳ سال تحصیلی ۱۴۰۲ ـ ۱۴۰۱ برگزار می‌شود، افزود: حوزه‌های دانشی در سطح ۲ شامل رشته‌های «تفسیر و علوم قرآنی»، «فقه و اصول»، «عقاید و کلام»، «منطق و فلسفه» و «ادبیات عرب» است .

معاون آموزش حوزه‌ علمیه خواهران استان اصفهان ادامه داد: «اخلاق و تربیت اسلامی»، «تاریخ اسلام»، «تربیت دینی کودک و نوجوان»، «تفسیر و علوم قرآنی»، «فقه و اصول»، «فلسفه اسلامی»، «کلام اسلامی با گرایش‌های مرتبط»، «مدرسی ادبیات عرب»، «مشاوره خانواده با رویکرد اسلامی» و «مطالعات زنان» از حوزه‌های دانشی سطح ۳ در این المپیاد هستند.

شکرانی افزود: این رقابت در ۲ مرحله استانی در ۱۱ اسفند امسال و مرحله کشوری در ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۲ برگزار خواهد شد که به افراد برتر جوایز ی اهدا می‌شود.

وی گفت: دبیرخانه دهمین رقابت علمی طلاب در استان اصفهان مستقر است .

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • فرشته نجفی IR ۱۸:۲۹ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۹
    0 0
    تورو خدا یه هفته بندازند عقب تر آزمون رو تورو خدا من دارم می خونم