سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
حجت الاسلام پاکدامن

حوزه / حجت‌الاسلام پاکدامن گفت: یکی از وظایف کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد تربیت نیروی مسجدی و انقلابی و شبکه‌سازی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در خراسان شمالی، حجت‌الاسلام حبیب‌الله پاکدامن، مدیر ستاد کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد خراسان شمالی، امروز در نشست رابطان کانون‌های مساجد شهرستان‌های اسفراین، بجنورد، گرمه و جاجرم، راز و جرگلان و مانه و سملقان برگزار شد، اظهار داشت: کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد باید فعالیت‌های خود را در راستای تربیت نیروی مسجدی و متعهد ارتقا بخشند.

وی افزود: به دلیل اینکه گفتمان و هدف نهایی ما در کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد، شبکه‌سازی و تربیت نیروی مسجدی و انقلابی است باید فعالیت‌های این کانون‌ها در راستای این اهداف باشد.

حجت‌الاسلام پاکدامن اضافه کرد: ارتقای فعالیت‌های کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد خراسان شمالی به دلیل تربیت نیروهای مؤمن و متعهد مسجدی و شبکه‌سازی از اهمیت بسیاری برخوردار است و ما باید فعالیت‌های این کانون‌ها را افزایش دهیم.

وی ادامه داد: البته با توجه به اینکه شبکه‌سازی و تربیت نیروی مؤمن و متعهد مسجدی نیازمند زمان بیشتری است کانون‌های فرهنگی و هنری باید به‌گونه‌ای عمل کنند که بتوانند در این زمینه موفقیت بیشتری کسب کنند.

حجت‌الاسلام پاکدامن تصریح کرد: جدای بر زمان‌بر بودن تربیت نیروی مسجدی و انقلابی در نهایت نتیجه‌ای که به دست می‌آید بسیار مسرت‌بخش و سازنده است.

وی با اشاره به اهمیت موضوعات فرهنگی در جامعه، خاطرنشان کرد: موضوعات فرهنگی و حل معضلات مربوط به آن در جامعه از اهمیت بسیاری برخوردار است و به همین دلیل نیازمند توجه بیشتری است.

حجت‌الاسلام پاکدامن افزود: امروز به دلیل اینکه مشکلات اقتصادی در جامعه بیشتر به چشم می‌خورد تمام تلاش‌ها معطوف به حل این مشکلات است و مسائل فرهنگی و معضلات مربوط به آن در ردیف‌های بعدی قرارگرفته است.

وی اضافه کرد: درصورتی‌که اگر موضوعات فرهنگی و حل مسائل و معضلات مربوط به آن جدی گرفته شود قطعاً مشکلات اقتصادی هم کمتر می‌شود.

مدیر ستاد کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد خراسان شمالی گفت: یکی از مسائل مهم در رفع مشکلات همه حوزه‌ها از جمله حوزه اقتصادی حل معضلات فرهنگی می‌تواند باشد.

در این نشست، رابطان کانون‌های مساجد به بیان نظرات و دیدگاه‌های خود درباره راهکارهای ارتباط‌گیری بیشتر کانون‌ها و ترغیب رابطین به انجام فعالیت‌های مختلف فرهنگی و هنری پرداختند.

چگونگی توزیع بسته‌های همدلی و گوشت نذری اهدایی موسسه حضرت خدیجه سلام الله علیهای قم و خیرین برنامه سمت خدا، پرسش و پاسخ و تبادل‌نظر درباره رویداد ملی فهما و روند ثبت فعالیت‌ها از دیگر مسائل مطرح‌شده در این نشست بود.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha