جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۴ شوال ۱۴۴۵ | May 3, 2024
عراق

حوزه/ گروه مقاومت اسلامی عراق (گردان‌های سید الشهدا) در بیانیه‌ای ضمن محکوم کردن کشتار هولناک فلسطینی‌ها در نابلس بر ضرورت همبستگی آزادگان جهان علیه طغیانگری رژیم غاصب قدس تأکید کرد.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری حوزه، نظامیان اشغالگر اسرائیلی طی دو روز گذشته به شهر نابلس یورش بردند. وزارت بهداشت فلسطین در تازه‌ترین بیانیه خود در این‌باره اعلام کرد شمار شهدای حمله به نابلس به ۹ نفر و شمار مجروحان به ۹۷ نفر رسیده که حال شماری از آنان نیز وخیم است.

در همین راستا گردان‌های سیدالشهدا از گروه‌های مقاومت اسلامی در عراق طی بیانیه‌ای این حمله وحشیانه را محکوم کرد.

متن بیانیه به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

(وَلَا تَحْسَبَنَّ اللَّهَ غَافِلًا عَمَّا یَعْمَلُ الظَّالِمُونَ ۚ إِنَّمَا یُؤَخِّرُهُمْ لِیَوْمٍ تَشْخَصُ فِیهِ الْأَبْصَارُ)

صدق الله العلی العظیم

با خشم و غضب از جنایت وحشتناک رژیم صهیونیستیِ پست در نابلس علیه مردم صبورمان در فلسطین با خبر شدیم؛ جنایتی که شهدا و مجروحان زیادی را بر جای گذاشت. این کشتار هولناک رژیم صهیونیستی زبون، بار دیگر بر استکبار و گستاخی این رژیم منفور تاکید کرد. آنها شدیداً اذهان و وجدان بشری جهان را متاثر کردند، و زمان آن فرا رسیده که آزادگان جهان برای ایستادن کنار مردم فلسطین عزم خود را جمع کنند تا این رژیم وحشی را در مرز خود متوقف کنند.

ما در مقاومت اسلامی گردان‌های سید الشهدا این خون های کریمانه را در نزد خداوند عزیز و مقتدر حاضر می‌دانیم و مجددا بر همبستگی و ایستادگی‌در کنار برادارنمان در گروه های مقاومت اسلامی فلسطین در تمام گزینه‌هایی که برای پاسخ به تجاور دشمن و شکست همه جانبه آنها در نظر گرفتند، تاکید می‌کنیم.

رحمت و بهشت بر روح شهدا، شفای عاجل برای مجروحان و لعنت همیشگی بر صهیونیست ها و یارانشان باد.

خداوند یاری کننده اهل مقاومت است.

دبیرخانه مقاومت اسلامی عراق

گردان‌های سید الشهدا

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha