شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
حجت الاسلام معبودی

 حوزه / مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان قزوین گفت: نظام جمهوری اسلامی بر سه پایه اسلام، ولایت و مردم بنیان گذاری شده و دشمنان برای جداکردن مردم از ولایت توطئه های شومی را اجرا می‌کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام علی معبودی صبح امروز در جمع فرماندهان سپاه استان قزوین که در حسینیه ثارالله برگزار شد ضمن تقدیر از حضور بی نظیر و به یاد ماندنی ملت ایران در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن گفت: ملت ایران در راهپیمایی ۲۲ بهمن با چنان باشکوهی حضور داشتند که مورد تحسین و رضایتمندی رهبر فرزانه انقلاب اسلامی قرار گرفت.

وی خاطرنشان کرد: نظام جمهوری اسلامی بر سه پایه اسلام، ولایت و مردم بنیان گذاری شده است و دشمنان برای جداکردن مردم از ولایت توطئه های شومیرا اجرا می کنند.

حجت الاسلام معبودی با اشاره به اینکه امروز دشمنان به این نتیجه رسیده اند که نمی توانند به بنای مستحکم اسلام و ولایت فقیه ضربه بزنند، ادامه داد: دشمنان امروز با تهاجم فرهنگی مردم ایران را مورد هجوم قرار داده اند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان قزوین عنوان کرد: ایران اسلامی امروز علیرغم همه مشکلات داخلی و بیرونی تبدیل به قدرت منطقه ای و بین المللی شده است.

وی ادامه داد: امداد غیبی و نصرت الهی، تدابیر رهبری حکیم و همراهی مردم با انقلاب از جمله عواملی هستند که باعث ماندگاری انقلاب اسلامی شده است. امروز نوک پیکان حملات دشمن به سوی ولایت فقیه است، چرا که دبیر و مدیریت رهبر معظم انقلاب در کنار همراهی مردم باعث ناکام ماندن توطئه ها و نقشه های شوم آنها شده است.

حجت الاسلام معبودی تصریح کرد: مقام معظم رهبری فرمان جهاد تبیین را صادر کرده‌اند که در مقایسه با جهاد نظامی در برخی ابعاد به مراتب با اهمیت‌تر و بالاتر است و وظیفه همه افراد است که در این راه گام‌های جدی و موثری بردارند.

انتهای پیام /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha