پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
رئیس قوه قضائیه

رئیس قوه قضائیه در هفدهمین سفر استانی در صدر یک هیأت عالی قضایی وارد استان مرکزی شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از اراک، حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای در جریان هفدهمین سفر استانی خود دقایقی قبل وارد استان مرکزی شد.

ریحانه ظهره‌وند فرزند شهید مدافع حرم محمد ظهره‌وند در بدو ورود حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای به استان مرکزی به نمایندگی از خانواده‌های معظم شهدا و عموم مردم استان، مقدم رئیس قوه قضائیه را گرامی داشت.

دیدار با تولیدکنندگان و صنعت‌گران، دیدار با اقشار مختلف مردم، شرکت در جلسه حل اختلاف و صلح و سازش، دیدار با قضات و کارکنان دادگستری استان مرکزی، حضور در جلسه شورای اداری و همچنین بررسی مشکلات قضایی استان و تصویب مصوبات برای رفع این مشکلات، از مهمترین برنامه‌های سفر رئیس قوه قضائیه به استان مرکزی است.

حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی در بدو ورود طی سخنانی در فرودگاه بین‌المللی شهدای اراک، اظهار کرد: تجربه نشان داده که حضور در میان مردم و ملاقات بدون واسطه با آن‌ها و شنیدن مسائل و مشکلات‌شان از نزدیک، با نشستن در اتاق و دریافت گزارش های متفاوت است.

وی ادامه داد: در جریان سفر امروز به استان مرکزی به بخش‌های مختلف قضایی استان سرکشی خواهیم کرد و تلاش می‌کنیم مسائل و مشکلات مربوط به حوزه قضایی در استان را مرتفع سازیم. همچنین با اقشار مختلف مردم متدین و شهیدپرور استان مرکزی و نمایندگان آن‌ها دیدارهایی را خواهیم داشت.

حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای ادامه داد: مسئولان قضایی نیز با حضور در مناطق و بخش‌های مختلف استان مرکزی، نسبت به بررسی و رفع مشکلات مرتبط با حوزه‌های حقوقی و قضایی اهتمام خواهند داشت.

رئیس قوه قضاییه بیان کرد: مسئولان عالی قضایی، ملاقات‌هایی چهره به چهره و بدون واسطه با مردم و مراجعان به دستگاه قضایی خواهند داشت.

وی در پایان خاطرنشان کرد: امیدواریم در جریان این سفر بتوانیم در حد توان و مقدور، در راستای رفع مسائل و مشکلات استان مرکزی گام برداریم.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha