شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
حجت الاسلام والمسلمین فاضل

حوزه/ مدیر حوزه های علمیه خواهران کشور از تحصیل و دانش آموختگی ۱۲۰ هزار طلبه خواهر در کشور خبر داد و گفت: اگر آمده ایم درس بخوانیم تا مردم را برای ظهور آماده کنیم چه طور در سال ۵۷ مردم از مال و جان خود مایه گذاشتند تا انقلاب پیروز شود، اکنون هم باید برای صیانت از دین، انقلاب و نظام تلاش کنیم.

به گزارش خبرگزاری حوزه از شیراز، حجت الاسلام والمسلمین مجتبی فاضل، امروز در مراسم تودیع و معارفه مدیر حوزه علمیه خواهران استان فارس که در سالن همایش های حوزه خواهران استان برگزار شد، درباره دولت کریمه اظهار کرد: باید به اسلام عزت ببخشیم و نفاق را به ذلت کشیم. خداوند می فرماید شما مومن باشید من به شما نصرت الهی می بخشم.

وی در ادامه ضمن قدردانی از مدیران پیشین حوزه علمیه خواهران فارس اضافه کرد: اگر مسیر این است که باید به اسلام عزت ببخشیم تفاوتی میان مدیر جدید و قدیم نیست، بلکه همه باید هم قسم برای تحقق بخشی به اراده خداوند است.

به گفته مدیر حوزه های علمیه خواهران کشور یکی از رسالت های حوزه های علمیه این است که زمینه ظهور امام(عج) را فراهم کنند؛ اگر آمده ایم درس بخوانیم تا مردم را برای ظهور آماده کنیم چه طور در سال ۵۷ مردم از مال و جان خود مایه گذاشتند تا انقلاب پیروز شود، اکنون هم باید برای صیانت از دین، انقلاب و نظام تلاش کنیم.

وی متدین کردن جامعه را یکی دیگر از رسالت های حوزه های علمیه دانست و خاطرنشان کرد: حوزه علمیه خواهران ربع قرن از تشکیلات برخوردار است، تا بتواند در مقابل دنیای مدرن و پیش روی تا دندان مسلح و هجمه های دشمنان علیه دین ایستادگی کنند.

حجت الاسلام والمسلمین فاضل گفت: امروز حدود ۵۰۰ مدرسه علمیه خواهران در سه مقطع دو، سه و چهار در کشور وجود دارد که ۱۲۰ هزار طلبه خواهر نیز در کشور به صورت فعال و فارغ التحصیل وجود دارد؛ در گذشته امکان تحصیل و شرایط تحصیل برای خواهران وجود نداشت اما به برکت نظام مقدس اسلامی امروز شرایط فراهم است.

مدیر حوزه های علمیه خواهران کشور عنوان کرد: نمی توانیم به شعار «طلبه کیفی» توجه کنیم اما کمیّت را رها کنیم؛ باید یک ارتش ۲۰ میلیونی داشته باشیم تا مقابل هجمه های دشمن ایستادگی کنیم.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha