یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
جلسه

حوزه/ رئیس حفاظت و اطلاعات قوه قضائیه گفت: در اغتشاشات اخیر از جمله قشرهای مظلوم جامعه روحانیت و قوه قضائیه بودند ولی نظام اسلامی مقتدرانه ایستاد و باعث حیرت جهانیان شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از اراک، حجت الاسلام عبداللهی رئیس حفاظت و اطلاعات قوه قضائیه امروز با حضور در دادگستری اراک ضمن تبریک اعیاد و مناسبت های ماه شعبان از ظرفیت خوب حوزه علمیه و روحانیت در استان مرکزی ابراز خرسندی کرد و گفت: تنها راه برون رفت از مشکلات موجود کشور اطاعت محض از مقام معظم رهبری است.

وی در ادامه درباره برنامه ریزی حساب شده دشمنان اسلام و انقلاب در ایجاد اغتشاشات، جنگ ترکیبی و ایجاد ناامیدی در مردم صحبت کرد و خاطرنشان ساخت: خداوند متعال ناظر بر همه چیز است و برای همه ما کافیست.

حجت الاسلام عبداللهی گفت: در این اغتشاشات اخیر از جمله قشرهای مظلوم جامعه روحانیت و قوه قضائیه بودند، ولی نظام اسلامی مقتدرانه ایستاد و باعث حیرت جهانیان شد.

حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای رئیس قوه قضائیه امروز در هفدهمین سفر استانی در صدر یک هیأت عالی قضایی وارد استان مرکزی شد.

دیدار با تولیدکنندگان و صنعت‌گران، دیدار با اقشار مختلف مردم، شرکت در جلسه حل اختلاف و صلح و سازش، دیدار با قضات و کارکنان دادگستری استان مرکزی، حضور در جلسه شورای اداری و همچنین بررسی مشکلات قضایی استان و تصویب مصوبات برای رفع این مشکلات، از مهمترین برنامه‌های سفر رئیس قوه قضائیه به استان مرکزی است.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha