یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
ستاد پیشگیری و آسیب های اجتماعی حوزه های علمیه

حوزه/ معاون جامعه و مردم جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، راه اندازی ستاد پیشگیری و درمان آسیب های اجتماعی حوزه های علمیه را اقدامی ارزشمند و ضروری عنوان کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، حجت الاسلام و المسلمین محمدرضا آشتیانی، معاون جامعه و مردم جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در نشست ستاد پیشگیری و درمان آسیب‌های اجتماعی حوزه‌های علمیه که در سالن جلسات آیت الله حائری مرکز مدیریت حوزه های علمیه برگزار شد، در سخنانی از برگزاری این جلسه و راه اندازی این ستاد تشکر ویژه کرد و اظهارداشت: برحسب وظیفه و رسالتی که بر عهده داریم از این ستاد و اهداف آن حمایت جدی را خواهیم کرد.

در ابتدای این نشست، حجت‌الاسلام وحدتی آراسته، مسئول ستاد پیشگیری و درمان آسیب‌های اجتماعی حوزه‌های علمیه، ضمن تبریک ایام و تشکر از حضور اعضای ستاد و روسای کارگروه ها و همچنین روسای تشکل‌های اجتماعی در این جلسه از حضور معاون جامعه مدرسین نیز تشکر و قدردانی کرد.

وی در ادامه با ارائه گزارشی در خصوص فعالیت ها و اهداف تخصصی این ستاد و کارگروه های ۱۴ گانه این ستاد، خواستار حمایت بیشتر و جدی تر این ستاد از سوی جامعه مدرسین حوزه های علمیه شد.

حجت الاسلام وحدتی بیان کرد: این ستاد در راستای لبیک گویی به فرامین امامین انقلاب حرکت می کند و هدف آن شناسایی، رسیدگی، درمان و رفع آسیب های اجتماعی جامعه می باشد و حوزه همیشه ثابت کرده که در کنار مردم بوده و هیچ وقت در حاشیه نبوده است.

وی ضمن قدردانی از مسئولین دستگاه های استان به ویژه استانداری، فراجا و سپاه استان قم خواستار همسویی و همکاری بیشتر همراه با اراده لازم برای خدمت به مردم شد.

حجت الاسلام وحدتی با اشاره به فعالیت های این کارگروه‌ها و هدف اصلی از تشکیل این ستاد گفت: عمده هدف ما کمک رسانی به دیگر دستگاه‌های اجرایی استان و کشور بوده، چرا که حوزه علمیه همیشه هدف گرا عمل کرده است.

۳۱۳/۱۷

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha