یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
تصاویر/ حضور تولیت آستان قدس رضوی در مرقد علی بن مهزیار

تولیت آستان قدس رضوی با اشاره به ضرورت تشویق جوانان به حضور در یادمان های دفاع مقدس، عنوان کرد: یکی از بهترین کارها برای نسل کنونی با محوریت جهاد تبیین آوردن جوانان در این مناطق است و بسیار اثر تربیتی دارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از اهواز، حجت الاسلام والمسلمین مروی، تولیت آستان قدس رضوی شامگاه چهارشنبه در دیدار با مسئولان استان خوزستان گفت: اولیای الهی و ملائکه خداوند متعال هستند و ما نیز خادم زائران هستیم.

وی خاطرنشان کرد: هرکسی که به دنبال خشنودی خداوند متعال است واسطه آن حضرت علی بن موسی الرضا(ع) می باشد.

تولیت آستان قدس رضوی با اشاره به عشق و علاقه عجیب مردم به امام رضا(ع)، گفت: این مسأله در چند سال نوکری مردم در آستان قدس رضوی متوجه شده ام. در آستان با عقاید مختلف و ملیت های گوناگون زائران حضور دارند و رنگین کمانی است.

حجت الاسلام والمسلمین مروی عنوان کرد: در شرایط های مختلف از جمله اقتصادی و معیشتی اما هیچ گاه زائران بارگاه ملکوتی امام رضا(ع) کم نشد بلکه افزایش هم پیدا کرده است.

وی خاطرنشان کرد: سفر به راهیان نور در استان خوزستان به ویژه یادمان شهدای هویزه انسان حس خاصی دارد.

تولیت آستان قدس رضوی با اشاره به ضرورت تشویق جوانان به حضور در یادمان های دفاع مقدس، عنوان کرد: یکی از بهترین کارها برای نسل کنونی بامحوریت جهاد تبیین آوردن جوانان در این مناطق است و بسیار اثر تربیتی دارد.

از برنامه های حجت الاسلام والمسلمین مروی تولیت آستان قدس رضوی در سفر به استان خوزستان حضور در حرم حضرت علی بن مهزیار اهوازی و گلزار شهدای اهواز و دیدار با آیت الله شفیعی می توان اشاره کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha