پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
تصاویر / نشست ائمه جمعه همدان با استاندار همدان

حوزه / امام‌جمعه لاله‌جین با گلایه از اینکه در یک سال و نیم گذشته شورای اداری برای حل مشکلات مردم لاله‌جین تشکیل نشده است، گفت: اگر قرار است ما به جلسات شورای اداری دعوت نشویم، مشکلی ندارد، چرا که تریبون مهم‌تری نسبت به این شورا داریم، به نام نماز جمعه.

حجت الاسلام حسین محققی امام جمعه لالجین در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در همدان با بیان اینکه بنده نسبت به عملکرد مسئولان شهرستانی و استانی گلایه‌مند هستم، اظهار داشت: در یک سال و نیم گذشته بارها از استاندار و مجموعه مدیریتی استان این درخواست را مطرح کردیم که با حضور در منطقه، حرف و درد و دل مردم و تولیدکنندگان را بشنوند، اما این مهم تا به حال محقق نشده است.

وی با بیان اینکه متأسفانه با عملکرد اشتباه برخی از مسئولان، تهدیدها به جای آنکه به فرصت تبدیل شوند، به چالش بدل می‌شوند، گفت: کام مردم تنها با جشن گرفتن در ایام دهه فجر شیرین نمی‌شود، بلکه مردم نیازمند رفع مشکلات و دغدغه‌های روزمره خودشان هستند.

حجت الاسلام محققی با اشاره به اینکه برخی از رفتارها و عملکرد مسئولان فعلی در شأن دولت انقلابی و مردمی نیست، یادآور شد: نباید سهم لاله‌جین بعد از گذشت یک سال و نیم از عمر دولت، تنها سنگ‌فرش کردن یک خیابان آن هم توسط شهرداری باشد.

وی افزود: اگر دغدغه مسئولان رونق تولید و رفع مشکلات تولیدکنندگان است، چرا دیداری برای این موضوع برنامه ریزی نمی‌شود تا مشکلات جهادگران عرصه اقتصاد شنیده شود.

امام جمعه لالجین با تأکید بر اینکه امام جمعه، باید مشکلات مردم را از مسئولان مطالبه کند و پیگیر رفع مشکلات منطقه خود باشد، گفت: بی‌توجهی به لالجین و مشکلات این منطقه قابل چشم پوشی نیست.

وی با بیان اینکه در توزیع امکانات باید بر اساس عدالت رفتار شود، یادآور شد: شهرستان بهار، تنها شهر بهار نیست، بلکه چندین شهر در این شهرستان وجود دارد و باید مشکلات تمام این شهرستان‌ها با هم و در کنار هم دیده شود.

حجت الاسلام محققی با گلایه از اینکه در یک سال و نیم گذشته شورای اداری برای حل مشکلات مردم لاله‌جین تشکیل نشده است، خاطرنشان کرد: اگر قرار است ما به جلسات شورای اداری دعوت نشویم، مشکلی ندارد، چرا که تریبون مهم‌تری نسبت به این شورا داریم، به نام نماز جمعه.

وی با تأکید بر اینکه وقتی اهرمی به اسم امام‌جمعه در کنار مسئولین برای پیگیری مشکلات نباشد، فایده‌ای ندارد، گفت: استاندار همدان در یکی از صحبت‌های خود این وعده را داده بودند که بخشداری در لالجین قرار می‌دهم که در حد فرماندار باشد اما این مسئله محقق نشده است.

امام جمعه لالجین، همچنین با بیان اینکه از نماینده مردم بهار در مجلس شورای اسلامی نیز این انتظار وجود دارد که به مشکلات تمامی مناطق حوزه انتخابیه خود رسیدگی کند، یادآور شد: متاسفانه در مرکز بهداشت لاله‌جین، برای کوچک‌ترین خدمات، بیماران را به مراکز دیگر ارجاع می‌دهند و این مشکلی است که باید نماینده و مسئولان استانی و شهرستان پیگیر آن باشند.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha