یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
علی مولایی

حوزه/ حضور با نشاط صدها هزار زائر و شاید میلیون‌ها نفر در روزهای قبل و بعد از ۱۵ شعبان ظرفیت بسیار مغتنمی برای کار فرهنگی و دینی در اختیار متصدیان امر قرار می‌دهد. این فرصت طلایی می تواند بستری مناسب برای معرفی روحانیت و کارکردهای حوزویان در ساحت های گوناگون علمی و عملی به جامعه مخاطب باشد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، حجت الاسلام علی مولایی در یادداشتی که در اختیار حوزه نیوز قرار داد، اینگونه آورده است:


بسم الله الرحمن الرحیم

و اما بنعمة ربک فحدث

نیمه شعبان و خیل جمعیت علاقمند به جشن های میلاد امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف در همه شهرهای ایران اسلامی به همراه شور و شادی که شاید در کمتر مناسبتی بتوان آن را دید در راه است.

اوج این جشن ها و گردهمایی ها در شهر قم و مسجدمقدس جمکران اتفاق می افتد.

حضور با نشاط صدها هزار زائر و شاید میلیون‌ها نفر در روزهای قبل و بعد از ۱۵ شعبان ظرفیت بسیار مغتنمی برای کار فرهنگی و دینی در اختیار متصدیان امر قرار می‌دهد.

این فرصت طلایی می تواند بستری مناسب برای معرفی روحانیت و کارکردهای حوزویان در ساحت های گوناگون علمی و عملی به جامعه مخاطب باشد.

شاید بتوان با بسیج نیروهای خوش فکر، خوش سخن و متبحر در برقراری ارتباط با مخاطبان در قالب غرفه هایی که به صورت ویژه به ارائه خدمات مختلف به مراجعه کنندگان و نیز معرفی توانمندی های علمی، هنری، فرهنگی و.... سربازان امام عصر عج می‌پردازند، در ایجاد رابطه مناسب تری بین مردم و روحانیت اقدام نمود که این ارتباط فواید بسیاری برای هر دو طرف خواهد داشت.

امید است در زمان باقی مانده، بخش های مدیریتی در نهادهای گوناگون حوزوی و بخش های صفی و نیز گروه‌های جهادی در حرکتی هماهنگ از این فرصت استفاده نمایند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha