چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۲ شوال ۱۴۴۵ | May 1, 2024
کد خبر: 1073842
۱۰ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۶
ساوه

حوزه/ جمعی از کادر و طلاب موسسه آموزش عالی حوزوی با بانوی جانباز دفاع مقدس، همسر شهید و خواهر شهید جاوید الاثر دیدار کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از اراک، پیش از ظهر امروز به همت موسسه آموزش عالی ریحانة الرسول (س) ساوه جمعی از کادر و طلاب این موسسه با حضور در منزل بانوی جانباز دفاع مقدس، همسر شهید و خواهر شهید جاوید الاثر خانم رقیه نوبرانی با این بانوی ایثارگر دیدار و گفت‌وگو کردند.

خانم کرمی ضمن تبریک اعیاد شعبانیه؛ در تجلیل از ایثار و فداکاری خانواده شهدا، ایثارگران و جانبازان اظهار کرد: دیدار از خانواده شهدا و جانبازان یک وظیفه و افتخاری برای حوزه های علمیه است و عزت، اقتدار و امنیت کشور مرهون فداکاریها و ایثارگری خانواده های شهدا و جانبازان می باشد.

بانوی جانباز اراکی تجلیل شد

در این دیدار خانم نوبرانی خاطره ای از نحوه جانباز شدن خود از ناحیه دو دست، چشم و گوش را نقل کرد و گفت : بعد از ازدواج در اهواز ساکن شدیم که همزمان با جنگ تحمیلی بود و ۱۵ آذر ماه ۶۵ شهر اهواز زیر باران موشک ها و بمباران هوایی رژیم بعثی قرار داشت که در این بمباران منزل ما نیز تخریب شد و همسرم و سه نفر از اعضای خانواده به درجه شهادت نائل آمدند و من هم بر اثر جراحت های فراوان به بیمارستان منتقل شدم.

بانوی جانباز دفاع مقدس در ادامه به بیان خاطراتی از همسر شهید و برادر شهید جاوید الاثرش پرداخت.

سپس خانم احدی به مولودی خوانی اعیاد شعبانیه پرداخت و در پایان با تقدیم هدایایی از طرف موسسه آموزش عالی حوزوی ریحانة الرسول سلام الله علیها به بانوی جانباز و همسر شهید از او تجلیل به عمل آمد .

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha