پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
کد خبر: 1073845
۱۰ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۰
تصاویر/  آیین تکریم و معارفه امام جمعه پیرانشهر

حوزه/ ماموستا هاشم آبادی به عنوان امام جمعه جدید شهرستان پیرانشهر معرفی شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از ارومیه، حجت الاسلام عسگر فعال آذر، مسئول جامعه بزرگ اسلامی آذربایجان غربی امروز در مراسم تکریم و معارفه امام جمعه شهر پیرانشهر که در مجتمع فرهنگی هنری این شهر برگزار شد، اظهار داشت: ماموستا محمودی شخصی مخلص، شجاع، باسواد و انقلابی بود که خدمات وی از لحاظ دینی و انقلابی، پیرانشهر را جزو شهرستان‌های پیشرو در امور دینی و انقلابی کرده بود.

در ادامه ماموستا کلشی نژاد امام جمعه اهل سنت ارومیه، ماموستا محمودی را نمونه واقعی مقاومت و ایثار در جامعه دانست و گفت: ماموستا محمودی، الگو و نمونه‌ای از شخصیت انقلابی، اسلامی و استاد نمونه‌ای برای جامعه دینی و انقلابی استان بود.

امام جمعه اهل سنت ارومیه با اشاره به خدمات ارزنده و ظرفیت واقعی ماموستا هاشم آبادی، افزود: اتحاد روحانیون و مردم با یکدیگر، راهگشای مسائل و مشکلات شهرستان و زمینه ساز توسعه و پیشرفت این منطقه خواهد بود.

ماموستا مصطفی محمودی امام جمعه سابق پیرانشهر نیز در این مراسم، یادآور شد: درست است امروز تکریم شدم، اما تا پای جان در سنگر اسلام و دفاع از حق مسلمین حضور خواهم داشت و بر آرمان‌های مقدس نظام جمهوری اسلامی وفادار خواهم ماند و این را با ۲۵ سال خدمت صادقانه به نظام اسلامی ثابت کرده‌ام.

وی همچنین از ماموستا هاشم آبادی خواست تا در راستای خدمت به مردم و نظام نهایت تلاش را داشته باشد.

ماموستا محمدصالح هاشم آبادی امام جمعه پیرانشهر نیز در ادامه این جلسه ضمن تقدیر و تشکر از خدمت مجاهدانه امام جمعه سابق، اظهار داشت: من به عنوان شاگرد ماموستا خاتمی از مواضع وی در رابطه با انقلاب اسلامی حمایت می‌کنم و ادامه دهنده راه و منش ماموستا خاتمی در این سنگر خواهم بود و با استفاده از راهنمایی‌های بزرگان منطقه و با تلاش برای خدمت به نظام مقدس، دشمنان ایران و اسلام را در رسیدن به اهداف شوم خودشان ناکام خواهم گذاشت.

امام جمعه پیرانشهر گفت: این نظام اسلامی به برکت خون شهدای گرانقدر باپرجاست و ما مدیون خون شهیدان هستیم و هر چه برای این نظام اسلامی زحمت بکشیم، باز هم جوابگوی خون شهدا نخواهیم بود، بنابراین این قدردانی فقط با تلاش مجاهدانه میسر می‌شود.

در این مراسم پیام نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی در تجلیل از خدمات ۲۵ ساله ماموستا خاتمی قرائت شد.

در پایان این مراسم ماموستا هاشم آبادی، به عنوان امام جمعه شهر پیرانشهر معرفی و از زحمات ماموستا مصطفی محمودی امام جمعه سابق، تقدیر و تجلیل به عمل آمد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha