یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
سردار علی مقواساز

حوزه/ معاون فرهنگی سازمان بسیج گفت:۲۰۰ هزار نفر از نوجوانان بسیجی فعال در عرصه های مختلف فرهنگی و هنری در حال توانمندسازی برای خلق آثار تأثیرگذار هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، سردار علی مقواساز در حاشیه برگزاری دوره «هم عهدی» ویژه فرماندهان نواحی بسیج کشور در گفت وگو با خبرنگاران، بیان کرد: رشد و ارتقای نوجوانان و جوانان فعال و علاقه مند در عرصه های فرهنگی و هنری به همراه جبهه سازی، شبکه سازی و توانمندسازی آنها جزو برنامه های مهم سازمان بسیج است.

معاون فرهنگی سازمان بسیج اضافه کرد: هدف سازمان بسیج از این دوره، بسترسازی جهت نقش آفرینی و معرفی تولیدات و افراد توانمند و بااستعداد در حوزه های فرهنگی و هنری برای خلق آثار تاثیرگذار در عرصه های مورد نیاز کشور است.

سردار مقواساز، یادآور شد: با برنامه های فرهنگی و هنری سازمان بسیج افزون بر ۲۰۰ هزار نفر از نوجوانان در سطح مدارس، مساجد و اقشار مختلف در حال توانمندسازی هستند تا تولیدات خلق شده در قالب های روز هنری و جذاب به مخاطبان ارائه شود.

معاون فرهنگی سازمان بسیج با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران مملو از مفاهیم غنی جهت تولیدات آثار فرهنگی و هنری است، گفت: روایت پیشرفت و داشته های انقلاب بیشمار است اما مشکلی که امروز وجود دارد عدم آشنایی با قالب روایت و تولیدات اثر است.

وی تصریح کرد: در قالب دوره «هم عهدی» تعداد زیادی ازمدیران فرهنگی کشور با هدف توانمندسازی و جبهه سازی در عرصه هنر دور یک دیگر جمع شدند.

۳۱۳/۱۷

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha