جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۴ شوال ۱۴۴۵ | May 3, 2024
حجت الاسلام عرب پور

حوزه/ به همت مدرسه علمیه الزهرا سلام الله علیها شهربابک کرمان، نشست بصیرت افزایی با حضور جمعی از روحانیون و مبلغین و مبلغات برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در کرمان، ظهر امروز به میزبانی مدرسه علمیه خواهران الزهرا سلام الله علیها شهر کرمان نشست بصیرت افزایی با حضور حجت الاسلام علی عرب پور مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه کرمان با حضور جمعی از طلاب این شهرستان و نیز طلاب خواهر و برادر شهربابک برگزار شد.

حجت الاسلام عرب پور در این نشست با تبریک اعیاد شعبانیه، آیات سوره مبارکه انفال از سوره های مکی در موضوعات مختلف جهاد، وظایف مجاهدان، ضرورت آمادگی‌های رزمی، نشانه‌های مؤمنون و... را یادآور شد و حوزویان را به پایداری و استقامت در مقابل حربه های دشمن توصیه کرد.

وی با اشاره به اهمیت ولایت پذیری ادامه داد: خاستگاه اصلی انقلاب اسلامی از حوزه های علمیه است و بنیانگذار جمهوری اسلامی از حوزه علمیه قیام کرد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه کرمان، با یاداوری خصوصیات و رهنمودهای رهبر معظم انقلاب اسلامی و تأکید ایشان بر ضرورت جهاد تبیین، اظهار داشت: شما طلاب وظیفه دارید با جهاد تبیین، بصیرت مردم نسبت به شناخت ائمه حق و ولی زمان و امام شناسی را تقویت نمایید.

حجت الاسلام عرب پور، بیان دستاوردهای انقلاب اسلامی و تبیین توصیه های ولی فقیه را از سوی مبلغان خواهر و برادر خواستار شد و در پایان، شرکت کنندگان را به مطالعه درباره جریان انقلاب اسلامی و تاریخ معاصر و اهمیت تبیین آن در جامعه توصیه کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha