جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
امام‌جمعه شبانکاره

حوزه/ امام جمعه شبانکاره گفت: هدف از ایجاد نهاد امور تربیتی انتقال ارزش‌های اسلامی و فرهنگ انقلاب اسلامی به مدارس و از مدارس به نسل آینده بوده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، حجت الاسلام محمد پُردل امام جمعه شبانکاره عصر امروز به مناسبت هفته امور تربیتی در دیدار با معاون پرورشی آموزش و پرورش بخش شبانکاره، با تبریک اعیاد شعبانیه، اظهار داشت: هفته تربیت اسلامی فرصت مغتنمی است تا نسل جوان جامعه به ویژه دانش آموزان، با ارزش‌های اسلامی آشنا شوند.

امام جمعه شبانکاره، افزود: نهاد مقدس امور تربیتی در ۸ اسفند ۱۳۵۹، توسط دو شهید بزرگوار رجایی و باهنر با شعار مربیان امور تربیتی، سربازان انقلاب هستند شکل گرفت که هدف این نهاد انتقال ارزش‌های دینی و فرهنگ انقلاب اسلامی به مدارس و از مدارس به نسل آینده بود.

در ادامه سید علی محمدی معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش منطقه شبانکاره، گفت: مجموعه پرورشی در طی سال تحصیلی برنامه‌ها و فعالیت‌های متعددی را در راستای پیشبرد اهداف تربیتی انجام می‌دهد که فعالیت‌های سازمان دانش آموزی، مرکز مشاوره، برگزاری اجلاس نماز، اردوهای دانش آموزی، فعالیت شوراهای دانش آموزی، مسابقات متعدد فرهنگی، هنری و ورزشی، برگزاری طرح دانش آموز تراز انقلاب اسلامی و مسابقات مختلف قرآنی در این راستا انجام می‌شود.

وی با اشاره به حمایت معنوی و همیشگی روحانیت از مجموعه پرورشی و فرهنگی، خاطرنشان کرد: با وجود دغدغه‌های جامعه‌ امروز که وجود آسیب‌های اجتماعی همواره نسل نوجوان و جوان را با مخاطراتی همراه کرده، لزوم انسجام و استفاده از راهکارهای سایر ارگان‌های فرهنگی در کنار آموزش و پرورش می‌تواند راهگشای بسیاری از مشکلات باشد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha