شنبه ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۳ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 11, 2024
فرشاد عالی

حوزه/ معاون روابط عمومی سازمان بسیج مستضعفین گفت: امروز از جمله مهم ترین رسالت های خبرنگاران بسیجی در سطح جامعه، اهتمام در راستای جهاد اُمیدآفرینی است.

به گزارش خبرگزاری حوزه، فرشاد عالی، در سخنانی در گردهمایی خبرنگاران بسیجی قم که در سالن شهید اخلاقی سپاه استان قم برگزار شد، با بیان این که بی شک ثمره مبارک جهاد تبیین، تقویت اُمید و نشاط در جامعه خواهد بود، ابراز داشت: امروز یکی از مهم ترین رسالت های شما خبرنگاران بسیجی، جهاد اُمیدآفرینی است و این کار با تقویت مهارت های رسانه ای و نیز رویکرد انقلابی و جهادی در این عرصه میسر خواهد بود.

وی افزود: ما باید شرایط و اقتضائات فعالیت رسانه ای در دنیای امروز را به درستی درک و فهم کنیم تا بر این اساس تحولات ما سمت و سوی مناسبی به خود بگیرد.

وی با اشاره به دغدغه انقلابی و مردمی خبرنگاران بسیجی گفت: استفاده بهتر و شایسته تر از قالب های جذاب هنری و رسانه ای و تقویت رویکرد مردمی به خصوص در زمینه شناسایی سوژه های اُمیدافرینی از جمله مهم ترین بایسته ها و ضرورت ها در این زمینه است.

امیرعلی نیک آمال، مدیرعامل خبرگزاری بسیج نیز در این مراسم با اشاره به اهمیت کار روابط عمومی و اطلاع رسانی بیان داشت: ما باید بتوانیم خدمات گسترده بسیجیان و گروه های جهادی در راستای حل مشکلات مردم و به ویژه محرومین را به خوبی به تصویر بکشیم و از ظرفیت هنر و رسانه در این باره استفاده کنیم.

وی همچنین به اهمیت ایده یابی و سوژه پردازی در تولید محتوای رسانه ای اشاره کرد و افزود: رسالت کلیدی خبرنگاران بسیج امیدآفرینی است چرا که جامعه ما به شدت به این امید نیاز دارد و ما باید کارهای خوب و فعالیت های اثربخش و نیز چهره های امیدآفرین در جامعه را برجسته و مطرح کنیم.

گفتنی است: در خاتمه این مراسم از تنی چند از خبرنگاران افتخاری بسیج تجلیل به عمل آمد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha