سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
حقیان

حوزه/ رئیس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه استان لرستان گفت: تریبون نماز جمعه ظرفیتی مناسب برای بیان اعتقادات دینی و دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی ایران در جامعه است.

به گزارش خبرگزاری حوزه از خرم آباد، حجت الاسلام علی حقیان رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه استان لرستان امروز در شورای اداری استان که در سالن اجتماعات استانداری لرستان برگزار شد با اشاره به اینکه ائمه جمعه زبان گویای مردم و بیان دستاوردها و خدمات نظام جمهوری اسلامی در عرصه های گوناگون هستند، گفت: امید می رود ائمه جمعه با همکاری مدیران و مسئولان مناطق تلاش کنند علاوه بر بیان مشکلات و مطالبات مردم در مناطق مختلف دستاوردها و خدمات نظام جمهوری اسلامی را در عرصه های گوناگون برای مردم تبیین و تشریح کنند.

وی ادامه داد: مدیران و مسئولان دستگاه ها و نهادهای اجرایی نیز باید با حضور مستمر در نماز جمعه پاسخگوی سؤالات و مشکلات مردم در حوزه های فعالیت خود باشند.

رئیس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه استان لرستان با بیان اینکه این شورا و ساختار آن در سال 72 با دستور مقام معظم رهبری(مدظله العالی) به شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه تغییر پیدا کرد، خاطر نشان کرد: در تمام استان ها دفاتر این شورا با هدف پیگیری مسائل سازمانی تاسیس شد.

حجت الاسلام حقیان در پایان بر همکاری مستمر، همه جانبه و تعامل مطلوب دستگاه های اجرایی استان لرستان با شورای سیاست گذاری ائمه جمعه تاکید کرد و گفت: با تعامل دو جانبه نهادها و دستگاههای اجرایی با شورای سیاست گذاری، ائمه جمعه نیز در کاهش و حل مشکلات مردم در جامعه موفق تر عمل خواهند کرد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha