شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
تولیت مسجد مقدس جمکران

حوزه/ تولیت مسجد مقدس جمکران تشرف کاروان ۲۰ هزار نفری از استان اصفهان به مسجد مقدس جمکران را نمایش قدرت دین و دینداری مردم این استان توصیف کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، حجت الاسلام والمسلمین محمد حسن رحیمیان در مراسم ایران امیدوار که با حضور هزاران نفر از مردم استان اصفهان در مسجد مقدس جمکران برگزار شد با اشاره به اینکه مردم اصفهان در همه عرصه‌های نهضت امام خمینی (ره)، انقلاب اسلامی و دفاع مقدس پیشتاز بودند، از دست اندرکاران این مانور بزرگ که مردم را از نقاط مختلف استان اصفهان به مسجد مقدس جمکران رساندند تقدیر کرد.

تولیت مسجد مقدس جمکران حضور خیل مشتاقان از استان اصفهان در مسجد مقدس جمکران را نمایش قدرت دین و دینداری این مردم ذکر کرد و از متولیان این حرکت بزرگ خواست در سال‌های آینده نیز این اقدام مبارک با کمیت و کیفیت بیشتری اجرا شود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه مردم اصفهان در دفاع مقدس از حیث تعداد شهدا، جانبازان و فرماندهان ارشد در رتبه اول بودند؛ مردم این استان را ادامه دهنده راه شهدا و ترویج کننده پیام شهدا عنوان کرد. وی با تقدیر از حضور چشمگیر دهه هشتادی‌ها و نودی های اصفهانی در مسجد مقدس جمکران، برای آینده سازان ایران اسلامی آرزوی توفیق کرد.

۳۱۳/۱۷

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha