یکشنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۴ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 12, 2024
تصاویر/ آیین تجلیل از جانبازان شهرستان پلدشت

حوزه/ حجت الاسلام طالبی گفت: مسئله بازار ارز و دلار یکی از ابعاد دشمنی و جنگ ترکیبی استکبار جهانی برای متوقف کردن حرکت پرشتاب ایران اسلامی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از ارومیه، حجت‌الاسلام وحید طالبی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه پلدشت که در مسجد جامع این شهر برگزار شد، با اشاره به ویژگی های یاران حضرت مهدی(عج) اظهار داشت: ایمان عمیق از ویژگی یاران امام زمان (عج) است و باید جوانان کشور ایمان و اعتقاد خود را برای همراهی با حجت بن الحسن(عج) تقویت کنند.

وی با بیان این که برخورداری از عقلانیت و بصیرت ویژگی دیگری از همراهان امام زمان (عج) است، افزود: پیروزی ها و موفقیت های روز افزون ملت ایران در صحنه های سیاسی و فرهنگی و دفاعی و مقابله با زیاده خواهی های دشمنان و استکبار جهانی در منطقه، دشمن را عصبانی کرده و لذا آن ها از هر فرصتی برای ابراز دشمنی خود با انقلاب اسلامی استفاده می کنند.

امام جمعه پلدشت با بیان این که استقلال و پیشرفت ایران اسلامی موجب الگو شدن آن برای دیگر کشورها شده و این مسئله موجب نگرانی استکبار جهانی است، افزود: مسئله بازار ارز و دلار یکی دیگر از ابعاد دشمنی و جنگ ترکیبی استکبار جهانی برای متوقف کردن حرکت پرشتاب انقلاب اسلامی ایران است و آن ها از بُعد اقتصادی وارد شده و سعی دارند مردم را نسبت به نظام بدبین کند.

حجت الاسلام طالبی با بیان این که دشمن با استفاده از فضای مجازی، در بُعد روانی وارد شده و باید هوشیار بود و از اقدام عجولانه دوری کرد، گفت: مسئولین و ملت ایران این مسئله را هم مدیریت می کنند و با سربلندی از آن خارج خواهند شد.

وی در ادامه با تبریک روز ولادت حضرت علی اکبر (ع) و روز جوان خاطرنشان کرد: حضرت علی‌اکبر(ع) شبیه ترین فرد به رسول الله(ص) و الگوی جوانان است؛ باید مسئولین جوانان را دریابند چرا که نوک پیکان دشمنان به سمت این قشر از جامعه است.

امام جمعه پلدشت با اشاره به روز درختکاری گفت: پلدشت نیازمند بیش از پیش به درختکاری، حفظ و نگهداری از درختان است.

انتهای خبر./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha