دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
حجت‌الاسلام رستاخیز/ بندر چارک

حوزه / حجت‌الاسلام رستاخیز گفت: دولتمردان در این جنگ ارزی حساب شده عمل کنند؛ تخصص ارز به نیازمندی ها قابل قبول است اما تأمین ارز برای قاچاق و خروج سرمایه از چرخه تولید کشور قابل قبول نیست.

به گزارش خبرگزاری حوزه از هرمزگان، حجت‌الاسلام جعفر رستاخیز امام جمعه بندر چارک امروز ظهر در خطبه‌های نمازجمعه که در مصلای مجتمع فرهنگی حضرت ولیعصر(عج) برگزار شد، اظهار داشت: برای سفر آخرت باید زاد و توشه ای آماده کنیم؛ بهترین زاد و توشه تقوای الهی و عمل صالح است.

وی افزود: فرزند صالح میراث خداوند به بنده مؤمن یا فرزند بهترین نعمت است لذا باید در تربیت فرزند نسبت به سلامتی، دین، اخلاق او اهمیت بدهیم.

خطیب جمعه بندر چارک یادآور شد: حضرت علی اکبر(ع) بهترین الگو برای جوانان است؛ الگو در زمینه حق محوری، ایمان راسخ و باطل ستیزی، بصیرت و تشخیص حق، وفاداری، جان‌نثاری، فداکاری، ادب و رشادت.

حجت‌الاسلام رستاخیز ابراز داشت: تنها راه نجات بشریت وفاداری و همدلی با محوریت ولایت امام عصر عجل الله تعالی فرجه الشریف است. هر کسی در مسیر ولایت اهل بیت علیهم السلام وآماده سازی حکومت آخرین حجت خدا حرکت کند در بهترین جایگاه قرار می گیرد.

وی تصریح کرد: راز دشمنی های آمریکا و چند کشور اروپایی و برخی از دولت های عربی و گروه‌ها و جریان‌های با جمهوری اسلامی ایران، بیداری ملت ایران و به خود آمدن و روی پای خود ایستادن است؛ به خاطر اینکه ملت ایران اراده برای پیشرفت و ایران قوی دارند با این ملت شریف دشمنی می کنند.

امام جمعه چارک ادامه داد: علت دیگر دشمنی با ملت ایران این است که نظام سلطه به شدت نگران آن است که ملت ایران برای ملت های جهان الگو باشد به همین دلیل با تمام توان با نظام و ملت ما دشمنی می کنند؛ الحمدلله در ۲۲ بهمن امسال مردم با حماسه تاریخی جواب محکمی به آنها دادند.

حجت‌الاسلام رستاخیز عنوان کرد : امروز ما در یک جنگ ترکیبی تمام عیار قرار داریم. دیروز اغتشاشات خیابانی و امروز جنگ ارزی؛ تلاطم ارزی در بازار تصادفی نیست و بعد از شکست پروژه براندازی بعد از چهار ماه تلاش مرحله دوم ایجاد نارضایتی اقتصادی است؛ هدف از این جنگ ارزی به هم ریختن اوضاع داخلی ایران است.

وی تأکید کرد : دولتمردان در این جنگ ارزی حساب شده عمل کنند.یکی از راه ها این است که نیازمندی های روشنی داریم تخصص ارز به نیازمندی ها قابل قبول است اما تامین ارز برای قاچاق و خروج سرمایه از چرخه تولید کشور قابل قبول نیست لذا باید از مبادله ارز در بازار آزاد که فقط چند تا دلال سود می‌کنند، جلوگیری شود.

امام جمعه بندر چارک با قدردانی از خدمات اداره راهداری، خاطرنشان کرد: یک مطالبه جدی مردم از این اداره، مسیر سه راهی بندر چارک تا ورودی این شهر جاده حادثه خیز است، مردم عزیز شاهد تصادفات فراوانی در این مسیر هستند، مسیری که جاده شانه ندارد و بسیار باریک است، ورودی که بیش از نیم میلیون مسافر برای رفتن به جزیره کیش از آن استفاده می کنند متاسفانه به عنوان یک راه روستایی درجه دو هم به آن توجه نکردند، لذا نیازمند توجه ویژه اداره‌ راهداری هستیم که هرچه زودتر این مسیر اصلاح شود.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha