جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
تصاویر / نشست مدیر حوزه علمیه استان قزوین با روحانیون وطلاب شهر اقبالیه

حوزه / مدیر حوزه علمیه استان قزوین در نشستی با ائمه جماعات، روحانیون و طلاب شهر اقبالیه درباره موضوع جذب و پذیر ش طلاب جدید دیدار و گفت‌وگو کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در قزوین، حجت الاسلام سید مرتضی فاطمیان امام جمعه شهر اقبالیه صبح امروز در ائمه جماعات، روحانیون و طلاب شهر اقبالیه که با حضور مدیر حوزه علمیه استان قزوین در مسجد توحید این شهر برگزار شد، گفت: در دعا داریم که خدایا مرا از کسانی قرار بده که دین تو را نصرت می کنند؛ در حقیقت نصرت دین خدا نصرت بندگان خدا است.

حجت الاسلام فاطمیان خاطرنشان کرد: ما در عصری زندگی می کنیم که حکومت شیعه اثنی عشری تاسیس شده و پرچم اسلام توسط امام خمینی(ره) و رهبر معظم انقلاب برافراشته شد از این رو وظیفه داریم که یاور امام زمان(عج) و انقلاب باشیم.

امام جمعه شهر اقبالیه تصریح کرد: امروزه دشمنان فکر نمی کردندکه حکومت اسلامی به فضل الهی و عنایات امام عصر(عج) این همه تداوم پیدا کند آنها گمان می‌کردند که ظرف مدت یک هفته اثری از انقلاب باقی نخواهد ماند.

حجت الاسلام فاطمیان عنوان کرد: جامعه به روحانیت نیاز دارد، چرا که شغل انبیا انسان سازی بوده است؛ اگرچه همواره تنگناها و سختی های زیادی بر سر راه روحانیت بوده است اما این امر نباید موجب شود که رسالت طلاب فراموش شود.

وی در پایان گفت: هر طلبه بنا به ظرفیت خودش می تواند از جوانان نخبه و تیزهوش برای تحصیل در حوزه علمیه دعوت کند.

نشست مدیر حوزه علمیه قزوین با ائمه جماعات و روحانیون شهر اقبالیه

انتهای پیام /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha