یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
نشست مشترک ائمه جمعه و مدیران و رؤسای آموزش و پرورش استان بوشهر

حوزه/ مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر گفت: با حضور ۷۰۰ روحانی در مدارس استان در قالب طرح امین، اجرای برنامه‌های تربیتی، افزایش کمّی و کیفی یافته است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، علی موحدی امروز در نشست مشترک ائمه جمعه و مدیران و روسای آموزش و پرورش اظهار داشت: حضور پرشور مردم در استقبال از ریاست جمهور نشان داد که جامعه به دولت حجت الاسلام و المسلمین رئیسی اعتماد و اعتقاد دارد.

وی افزود: با همکاری و همدلی میان آموزش و پرورش و ائمه جمعه برنامه‌های فرهنگی و ارزشمندی در مدارس استان و مناطق برگزار شد.

موحدی با اشاره به اینکه حمایت نماینده ولی فقیه و ائمه جمعه از آموزش و پرورش باعث افزایش انگیزه ما می شود، گفت: طرح دانش آموز تراز انقلاب اسلامی برای سومین سال متوالی تحت نظر و نظارت نماینده ولی فقیه در این استان اجرا می شود.

وی تصریح کرد: آموزش و پرورش استان بوشهر تنها استانی است که با پیوست عملی طرح مدارس تراز انقلاب اسلامی را به همراه دانش آموز تراز انقلاب اسلامی را اجرا می نماید.

مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر از تدوین شاخص‌های طرح معلم تراز انقلاب اسلامی خبر داد و خاطر نشان کرد: هر سازمانی پیوست فرهنگی دارد، آموزش و پرورش استان آمادگی دارد آن را اجرا کند تا دستگاه های اجرایی دغدغه ای نداشته باشند.

موحدی خاطرنشان کرد: در اغتشاشات اخیر دشمن خاکریز خود را به سمت آموزش و پرورش انتقال داد اما با همدلی میان نماینده ولی فقیه ، آموزش و پرورش، فرماندهی سپاه امام صادق(ع) و نهاد امنیتی، کمترین تنش در مدارس رخ داد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر با بیان اینکه بعد از گذشت ۳ سال از کرونا مراسم جشن تکلیف با شرکت ۱ هزار نفر برگزار شد، ادامه داد: با همکاری سپاه امام صادق(ع) با وجود مشکلات مالی، بیش از ۷هزار دانش آموز و دختر و پسر به اردو راهیان نور اعزام نمودیم که که نشان از بصیرت و ارادت دانش آموزان این خطه نسبت به رهبری و انقلاب اسلامی است.

وی عنوان کرد: مراسم تشییع ۳شهید گمنام توسط بیش از ۳۲ هزار دانش آموز و همایش دختران زهرایی و رهروان زینبی نیز که از زیبایی‌ها و معروفات آموزش و پرورش می باشد، برگزار گردید.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha