پنجشنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۸ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 16, 2024
تصاویر/ مراسم تجلیل از طلاب فعال در برگزاری اعتکاف دانش آموزی ارومیه

حوزه/ از طلاب فعال در برگزاری مراسم اعتکاف دانش آموزی ۱۴۰۱ مدرسه علمیه ریحانة الرسول ارومیه با حضور مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی تقدیر شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از ارومیه، حجت الاسلام منصور امامی امروز در مراسم تقدیر از فعالین اعتکاف ۱۴۰۱ که در مدرسه علمیه ریحانة الرسول ارومیه برگزار شد، اظهار داشت: اسلام نرم افزاری است که خداوند برای هدایت انسان ابلاغ کرده و در کنار آن نیز فطرت را در وجود انسان قرار داده است، بنابر این فطرت بر مبنای اسلام و اسلام نیز دین فطرت است.

وی اضافه کرد: امام معصوم هم اسلام مجسم است و هم فطرت مجسم، یعنی اگر دین و فطرت می خواستند در قالب انسان تجلی پیدا کنند قطعا در قامت امام معصوم متجلی می شدند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی افزود: خدمت به امام معصوم خدمت به فطرت و دین است و همه انبیای الهی و ائمه معصومین آمده اند تا فطرت بشری را که بر اساس پاکی و طهارت خلق شده است، بیدار کنند تا انسان به سعادت ابدی دست یابد.

وی در ادامه با تقدیر از فعالین مراسم اعتکاف ۱۴۰۱ گفت: خدمت در مسیر خداوند متعال یک توفیق الهی است خصوصا اگر این امر همراه با اخلاص باشد و کسانی که در کنار تلاش برای تعالی معنویت خود، برای دیگران نیز سنگ تمام گذاشتند اجر مضاعف دارند و باید از این داشته ها و اندوخته ها مراقبت کرد.

در پایان این مراسم از بانوان و طلاب فعال در برگزاری مراسم اعتکاف دانش آموزی ۱۴۰۱ که در مسجد بازارباش ارومیه برگزار شد تقدیر شد.

انتهای خبر./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha