شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
آرش رجبی

حوزه/ معاون فرهنگی تبلیغی حوزه‌های علمیه خواهران تشکیل ۳۵۰ کانون نورالثقلین در مدارس علمیه خواهران سراسر کشور را اتفاقی بزرگ خواند و گفت: کانون های فرهنگی نورالثقلین با هدف احیای معرفت نورانی ثقلین تشکیل شده و فعالیتهای آموزشی تبلیغی با محوریت قرآن را در دو بخش داخل مدارس و خارج از مدارس ساماندهی می‌کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، حجت الاسلام و المسلمین آرش رجبی در سومین هم‌اندیشی دانش آموختگان سراسرکشور و معاونین فرهنگی استان‌ها که در سالن شرعی مرکز مدیریت حوزه های علمیه خواهران برگزار شد، با اشاره به اهمیت کنش‌گری خواهران حوزوی اظهار داشت: امیدواریم این هم اندیشی نقطه عطفی برای اجرای برنامه‌های فرهنگی در سراسر کشور باشد.

وی تشکیل ۳۵۰ کانون نورالثقلین در مدارس علمیه خواهران سراسر کشور را اتفاقی بزرگ خواند و افزود: کانون های فرهنگی نورالثقلین با هدف احیایی معرفت نورانی ثقلین تشکیل شده و فعالیتهای آموزشی تبلیغی با محوریت قرآن کریم را در دو بخش داخل مدارس و خارج از مدارس ساماندهی می‌کند.

معاون فرهنگی تبلیغی حوزه‌های علمیه خواهران از ابلاغ آیین نامه و شاخص‌های کانونهای نورالثقلین خبر داد و گفت: با توجه به ابلاغ آیین نامه و شاخص‌ها به استانها ارزیابی‌های اولیه در کانونها انجام شده و امسال نیز مانند سال گذشته از ۴ رتبه برتر کانونهای نورالثقلین تجلیل می‌شود.

وی تعداد کانونهای برتر را در مجموع ۶ کانون اعلام و تصریح کرد: در رتبه سوم از سه کانون برتر نام برده می‌شود و به صورت مشترک تقدیر خواهند شد و این نشان از فعالیت و رشد و بلوغ این کانون‌ها در سراسر کشور دارد و امیدواریم در سالهای آینده کانونهای بیشتری حائز امتیاز برتر شوند.

حجت الاسلام رجبی ضمن تشکر از تلاش مشاوران در مدارس یادآور شد: با توجه به میزان نقشی که مشاوران مدارس در فعالیتهای فرهنگی دارند از مشاوران نیز تقدیر شده و به زودی طرح ساماندهی مشاوران مدارس در سراسر کشور اجرایی می‌شود.

وی از تصویب آیین نامه ساماندهی مشاوران مدارس نیز خبر داد و خاطرنشان کرد: به زودی فرایند ابلاغ آیین نامه ساماندهی مشاوران به مدارس آغاز میشود و از مهرماه سال آینده مشاوران جدید و ساماندهی شده و آموزش دیده در مدارس مستقر خواهند شد.

انتهای پیام ۳۱۳/۱۷

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha