یکشنبه ۲۰ خرداد ۱۴۰۳ |۲ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 9, 2024
کد خبر: 1074979
۱۶ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۳
نشست گردشگری مقاومت

حوزه/ نشست تخصصی گردشگری مقاومت با حضور مسؤولان استانی و میهمانانی از سراسر کشور به‌ مناسبت فرارسیدن ایام پانزدهمین هفته نکوداشت روز بوشهر از سوی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، نشست تخصصی گردشگری مقاومت با حضور مسؤولان استانی و میهمانانی از سراسر کشور به‌ مناسبت فرارسیدن ایام پانزدهمین هفته نکوداشت روز بوشهر از سوی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری برگزار شد.

در این نشست درخصوص موضوعاتی نظیر «ظرفیت‌های گردشگری مقاومت در شهرهای حوزه مقاومت»، «گردشگری مقاومت در بوشهر»، «نقش گردشگری مقاومت در انسجام‌بخشی و وحدت‌آفرینی»،«بسترسازی گردشگری مقاومت در نوروز» نکاتی مطرح شد.

نشست تخصصی گردشگری مقاومت با نماینده محترم ولی فقیه در استان، استاندار و معاونین، شهردار و مدیران شهری، میهمانان و فعالان حوزه گردشگری مقاومت از سراسر کشور در دو نوبت صبح و بعدازظهر در سالن اجتماعات استانداری و شهرداری بوشهر برگزار می شود.

گفتنی است، سلسله نشست‌های گردشگری مقاومت همراه با احداث نمایشگاه‌های مقاومت با حضور استان‌های دارای تاریخچه مقاومت توسط سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری بندر بوشهر پایه‌گذاری شده و پیش از این در استان‌های قم و مازندران برگزار شده بود.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha