دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
ابوذر

اختتامیه ششمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر امروز در چهارمحال وبختیاری با حضور مسئولان استانی و کشوری برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از شهرکرد، ایمان شمسایی ظهر امروز در آیین اختتامیه ششمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر در چهارمحال و بختیاری گفت: برخی‌ها به صورت دلی و برخی به صورت حرفه‌ای در این حوزه کار می‌کنند که افراد حرفه‌ای باید ساماندهی شوند..

مدیرکل مطبوعات و خبرگزاری‌های داخلی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ادامه داد: حدود ۱۳ تا ۱۴ هزار رسانه شامل ۸ هزار مجله، ۵ هزار پایگاه خبری، ۳۳۰ روزنامه و ۳۰ خبرگزاری در سطح کشور فعال هستند.

شمسایی افزود: این تنوع خوب است، اما مشکلاتی را به همراه دارد، چراکه متاسفانه خبرنگاران مانند اقشار دیگر صنف واحدی ندارند.

با بیان اینکه در قانون مطبوعات، اصحاب رسانه صرفاً شامل مدیران مسئول و صاحبان امتیاز می‌شود، اظهار کرد: توجه ویژه‌ای به سامانه جامع خواهیم داشت.

وی مطرح کرد: فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص رسانه و قوانین این قشر درواقع عمل به قانون ماده ۲ قانون مطبوعات است که مصداق جهاد تبیین است

مدیرکل مطبوعات و خبرگزاری‌های داخلی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: اگر مقوله تبیین به نحو احسن محقق شود، هر تهدید و تحریمی با شکست مواجه خواهد شد چراکه اصلی‌ترین عناصری که در اغتشاشات و سیاه‌نمایی‌ها نقش‌آفرینی کردند، اصحاب رسانه بوده‌اند.

وی در پایان بیان کرد: سازمان بسیج مستضعفین از عالی‌ترین جلوه‌های مردمی انقلاب اسلامی بوده که همواره در تمامی زمینه‌ها از جمله رسانه پیش‌قدم است.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha