یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
محمدعلی محقق

حوزه/ طی آیینی در هفتمین همایش ملی «سلامت معنوی اسلامی» از خدمات ارزشمند دکتر «محمدعلی محققی» به عنوان الگوی سلامت معنوی در عرصه علوم پزشکی کشور تجلیل به عمل آمد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، در مراسم افتتاحیه هفتمین همایش ملی « سلامت معنوی اسلامی و نظام آموزش کشور» از خدمات دکتر «محمدعلی محققی» به عنوان الگوی سلامت معنوی در عرصه علوم پزشکی کشور تجلیل به عمل آمد.

رئیس فرهنگستان علوم پزشکی کشور در مراسم تجلیل از دکتر محمد علی محققی ایشان را استاد تمام دانشگاه علوم پزشکی تهران و الگوی بی نظیر عرصه سلامت معنوی برشمردند و گفتند: این شخصیت بی نظیر جامعه پزشکی استاد فاضل و دانشمندی هستند که با تقوا و بدون ادعا تمام عمر خود را صرف خدمت به هم وطنان خود کرده اند.

دکتر مرندی افزود: ایشان عضو فرهنگستان علوم پزشکی کشور هستند که بدون چشم داشت خدمات ارزشمندی به جامعه پزشکی ارائه کرده اند؛ همچنین دکتر محققی دارای تألیفات علمی بسیاری هستند که آموزه های ایشان و همچنین تجربیاتشان باید به نسل های آینده انتقال یابد.

همچنین دکتر محققی در این مراسم، ایران اسلامی را میراث داران معنویت در همه دوران های تاریخی دانست و گفت: امیدوارم فرمان مقام معظم رهبری در زمینه ابلاغ منشور سلامت و سند معنویت که از سوی ایشان در جهت تحقق عدالت در سلامت ابلاغ شده از سوی مسئولان وزارت بهداشت و عرصه سلامت با جدّیت لازم را داشته باشیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha