یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
کد خبر: 1075236
۱۷ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۶:۲۹
تصاویر| شادی پیمایی جشن نیمه شعبان در یاسوج

حوزه/ همزمان با برگزاری جشن میلاد حضرت مهدی موعود (عج) برنامه‌های مختلف فرهنگی و مذهبی در یاسوج اجرا شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از یاسوج، مراسم بزرگداشت نیمه شعبان به مناسبت میلاد پرسرور منجی عالم بشریت حضرت مهدی موعود (عج) با اجرای برنامه‌های مختلف فرهنگی و مذهبی برگزار شد.

مراسم بزرگداشت نیمه شعبان در سراسر استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد، این مراسم در مرکز استان ساعت ۹:۳۰ صبح با شادپیمایی از امامزاده عبدالله(ع) تا مصلای امام خمینی(ره) شهر یاسوج و با شرکت اقشار مختلف مردم و مسئولین برگزار و در ادامه شرکت کنندگان جهت برپایی مراسم پایانی در خیابان مصلی امام خمینی (ره) تجمع کردند.

مدیحه سرایی و مولودی خوانی و اجرای دسته جمعی سرود سلام فرمانده، آیین عمامه گذاری تعدادی از طلاب حوزه علمیه امام رضا (ع) یاسوج، مراسم خطبه عقد و ازدواج یک زوج جوان جهت فرهنگ سازی ازدواج آسان، برپایی غرفه‌های فرهنگی، هنری و ایستگاه‌های صلواتی و اهدای جوایز به تعدادی از شرکت کنندگان در مراسم به قید قرعه از جمله برنامه‌های اجرا شده در جشن نیمه شعبان بود.

گوشه‌ای از گزارش تصویری جشن میلادحضرت مهدی موعود (عج) در خیابان مصلای شهر یاسوج:

نیمه شعبانی متفاوت در یاسوج + عکس و فیلم

نیمه شعبانی متفاوت در یاسوج + عکس و فیلم

نیمه شعبانی متفاوت در یاسوج + عکس و فیلم

نیمه شعبانی متفاوت در یاسوج + عکس و فیلم

در ادامه این برنامه‌ها، با حضور نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه وبویراحمد، نماینده مردم استان کهگیلویه و بویراحمد در مجلس خبرگان رهبری، مدیر حوزه علمیه علمیه استان، مدیر مرکز خدمات حوزه علمیه استان، استاندار کهگیلویه و بویراحمد و دیگر مسئولان استانی تعدادی از طلاب حوزه علمیه کهگیلویه وبویراحمد معمم شدند.

ادامه در تصاویر :

نیمه شعبانی متفاوت در یاسوج + عکس و فیلمنیمه شعبانی متفاوت در یاسوج + عکس و فیلم

نیمه شعبانی متفاوت در یاسوج + عکس و فیلم

پایان بخش این برنامه اجرای خطبه عقد زوج جوان، توسط حجت الاسلام و المسلمین سید نصیر حسینی نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد بود.

ادامه در فیلم:

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha