شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
حجت‌الاسلام حقیقی /هرمزگان

حوزه/ حجت‌الاسلام والمسلمین حقیقی گفت: ازدواج آسان یکی از دغدغه های جوانان است و خانواده ها باید به این سمت سوق پیدا کنند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از هرمزگان، حجت‌الاسلام والمسلمین نادر حقیقی مدیر حوزه علمیه هرمزگان، امشب در آیین ازدواج آسان مهدوی که در آستان امامزاده سید مظفر (ع) بندرعباس برگزار شد ضمن تبریک میلاد منجی عالم بشریت حضرت مهدی (عج)، اظهار داشت: برای شکل گیری این جلسه زحمات و تلاش های زیادی صورت گرفته که جای تشکر دارد.

وی با خوشامدگویی به مهمانان کشوری و استانی، افزود: این برنامه با برکت در راستای تشویق جوانان به دنبال ترویج فرهنگ ازدواج آسان در جامعه است.

مدیر حوزه علمیه هرمزگان یادآور شد: ازدواج آسان یکی از دغدغه های جوانان است و خانواده ها باید به این سمت سوق پیدا کنند.

حجت‌الاسلام والمسلمین حقیقی عنوان کرد: چه زیبا است که خانواده ها برای ازدواج جوانان حداقل ها و شرایط آسان را مد نظر قرار دهند.

وی با تشکر از همه دست‌اندرکاران برگزاری مراسم، خاطرنشان کرد: نماینده ولی فقیه در هرمزگان، استاندار، سپاه امام سجاد (ع) و بویژه دفتر نمایندگی ولی فقیه، سپاه دریایی، ستاد اجرایی فرمان امام (ره)، حوزه های علمیه خواهران و برادران و مرکز خدمات حوزه تلاش های خالصانه ای را برای اجرای این برنامه از خود به یادگار گذاشتند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha