یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
جشن تکلیف

حوزه/ باغ فرشته‌های حرم مطهر حضرت معصومه سلام الله علیها، با فضاسازی و ارائه برنامه‌های جذاب و مناسب، آماده برگزاری جشن تکلیفی به یادماندنی برای دختران ۹ ساله به صورت خانوادگی و گروهی است.

به گزارش خبرگزاری حوزه، امور فرهنگی خواهران حرم بانوی کرامت، سالنی با عنوان «باغ فرشته‌ها» را با فضاسازی جذاب و زیبا در حرم مطهر، جهت برگزاری جشن تکلیفی به یادماندنی برای دختران ۹ ساله تدارک دیده است.

در سالن باغ فرشته‌ها محتواهای مورد نیاز یک دختر نومکلف با فضاسازی مناسب و جذاب و حضور عوامل اجرایی در قالب برنامه‌های مختلف از قبیل جنگ، بازی و سرگرمی به مخاطبین ارائه می‌شود، این محتواها شامل واجبات و محرمات دینی، احکام، حجاب و پوشش، اصول دین و آشنایی با امامان است.

امور فرهنگی خواهران حرم حضرت معصومه سلام الله علیها مراسم جشن تکلیف در باغ فرشته‌ها را به دو صورت خانوادگی و گروهی ویژه اردوهای مدارس در تمام طول سال برگزار می‌کند که برای جشن خانوادگی تعداد حاضرین باید حداکثر ۳۰ نفر و برای اردوهای مدارس حاضرین باید بین ۴۰ تا ۶۰ نفر باشند.

یادآور می‌شود، علاقمندان برای حضور در سالن باغ فرشته‌ها با مراجعه به سایت آستان مهر به آدرس https://astanehmehr.amfm.ir ضمن اطلاع از شرایط و قوانین، برای برگزاری جشن تکلیف در این سالن، ثبت‌نام کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha