شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
مطیعی

حوزه/ حجت الاسلام و المسلمین مطیعی گفت: متأسفانه یکی از اموری که در کشور از کمترین میزان انسجام برخوردار است، امور فرهنگی است که باید درباره آن چاره‌اندیشی شود.

به گزارش خبرگزاری حوزه از سمنان، حجت‌الاسلام والمسلمین مرتضی مطیعی، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان، در گردهمایی مدیران پیشگام کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان سمنان، در شبستان حرم حضرت یحیی (ع) سمنان، با تاکید بر ضرورت انسجام اقدامات فرهنگی گفت: کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد ظرفیت مناسبی برای توسعه فعالیت‌های فرهنگی است.

رئیس شورای فرهنگ عمومی استان سمنان تصریح کرد: کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد یکی از ظرفیت‌های خوب برای توسعه اقدامات فرهنگی در محلات است.

وی افزود: تشکیل گروه‌های سرود، برگزاری محافل قرآنی و ترویج فرهنگ کتابخوانی از جمله اقدامات ارزشمند کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد است.

حجت الاسلام و المسلمین مطیعی خاطرنشان کرد: همراهی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد با پایگاه‌های بسیج و هیئت‌های مذهبی می‌تواند به رفع بسیاری از چالش‌های فرهنگی کمک کند.

وی گفت: متاسفانه یکی از اموری که در کشور از کمترین میزان انسجام برخوردار است، امور فرهنگی است که باید در خصوص آن چاره‌اندیشی شود.

نماینده ولی فقیه در استان سمنان با بیان اینکه تشکیل قرارگاه های فرهنگی برای منسجم کردن اقدامات فرهنگی اتفاق مطلوبی است، تصریح کرد: مدیران کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد به طور مستمر میزان خروجی فعالیت‌های خود را رصد کنند و در صورت پایین بودن میزان اثرگذاری بر محیط، نسبت به تغییر رویکردها و اقدامات خود اقدام کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha