چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
شمسی فر

حوزه/امام جمعه موقت خرم آباد بر برخورد قاطعانه با عوامل مسمومیت دانش آموزان در مدارس تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از خرم آباد، حجت الاسلام بهروز شمسی فر امروز در خطبه های نماز جمعه در مصلی الغدیر خرم آباد با اشاره به اینکه دشمنان تمام اهداف خود را برای ضربه زدن به اهداف اسلام و انقلاب بکار گرفته اند، گفت: دشمنان این بار می خواستند با ایجاد تشویش و نگرانی در بین دانش آموزان و با راه انداختن جنگ روحی به برخی اهداف خود برسند که با لطف الهی و تلاش سربازان گمنام امام زمان(عج) عوامل ایجاد مسمومیت ها در مدارس شناسایی و براساس فرمایشات مقام معظم رهبری با اشد مجازات با این افراد برخورد خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه این فعالیت ها نشانه پستی دشمنان است، اظهار کرد: ملت با بصیرت و هوشیار ایران اسلامی هرگز فریب توطئه های دشمنان را نخواهد خورد.

امام جمعه موقت خرم آباد با اشاره به ۲۰ اسفند روز راهیان نور بیان کرد: راهیان نور اردوی آشنایی با فداکاری و جانفشانی های رزمندگان در دفاع از کیان اسلام و انقلاب است و باید با معرفی این یادمان ها در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه کوشا باشیم.

حجت الاسلام شمسی فر با اشاره به ۲۲ اسفند روز بزرگداشت شهدا و سالروز تشکیل بنیاد شهید و امور ایثارگران، گفت: باید این روزها در جامعه گرامی داشته شود و همیشه قدردان خون شهدا و جانفشانی های رزمندگان باشیم.

وی در پایان با اشاره به سالروز انتخابات اولین دوره مجلس شورای اسلامی، خاطرنشان کرد: نمایندگان مجلس امانتدار یک ملت هستند و باید در راستای خدمت رسانی صادقانه به مردم قدم بردارند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha