سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
کد خبر: 1075611
۱۹ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۶:۴۸
امام جمعه بندرریگ

حوزه/ یکی از ائمه جمعه استان بوشهر گفت: ملت قهرمان ایران ذلت پذیر نیست و راه شهدا راه عزت و اقتدار جمهوری اسلامی ایران است .

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، حجت الاسلام سیدعنایت هاشمی منش در خطبه های نمازجمعه امروز بندر ریگ، اظهار داشت: تقوا کلید همه درستی ها و نیکی ها است و عمل به واجبات و دوری از محرمات الهی موجب رحمت و رضوان حق تعالی می شود.

امام جمعه بندر ریگ افزود: نظام اسلامی براساس هندسه الهی شکل گرفته و مبتنی بر نقشه الهی است.

حجت الاسلام هاشمی منش با اشاره به سالروز تاسیس بنیاد شهید و امور ایثارگران و روز بزرگداشت شهدا گفت: روز بزرگداشت شهدا فرصت تبیین و ترویج فرهنگ والای ایثار و شهادت است.

وی عنوان کرد: امنیت، آزادی، استقلال، اقتدار و عزت و همه پیشرفت های جمهوری اسلامی مرهون ایثار و از خودگذشتگی شهدا و ایثارگران است؛ خون شهدا انقلاب و اسلام را بیمه کرده و به جهانیان درس مقاومت داده است.

امام جمعه بندر ریگ با بیان اینکه دشمن دنبال کم رنگ ساختن روح مقاومت وبصیرت جامعه اسلامی است، افزود: اردوهای راهیان نور یک حرکت مهم فرهنگی و انتقال سند عزت و اقتدار جوانان کشور به نسل آینده است.

وی تاکید کرد: ملت قهرمان ایران ذلت پذیر نیست و راه شهدا راه عزت و اقتدار جمهوری اسلامی ایران است .

به گفته حجت الاسلام هاشمی منش سناریوی مسموم سازی دانش آموزان ادامه سناریوی اغتشاشات اخیر است و دشمن می خواهد حس امنیت را از بین ببرد اما با اراده قوی ملت ایران و سربازان گمنام شکست خواهد خورد.

وی در پایان اظهار کرد: حل مشکلات معیشتی مردم و نظارت بر بازار تلاش مضاعف دولت رامی طلبد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha