یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
حجت الاسلام مهدی قدرتی مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان

حوزه/ مدیر کل تبلیغات اسلامی استان لرستان از فعالیت کانون های تبلیغی ایام نوروز در بوستان ها و تفرجگاه های این استان خبر داد.

حجت الاسلام مهدی قدرتی، مدیر کل تبلیغات اسلامی استان لرستان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در خرم آباد با اشاره به اینکه همزمان با ایام نوروز و ماه مبارک رمضان برنامه های در سطح استان لرستان اجرا خواهد شد، گفت: این برنامه ها با هدف اشاعه فرهنگ دینی و قرآنی در سطح جامعه برای اقشار مختلف مردم برگزار می شود.

وی از فعالیت کانون های تبلیغی در تفرجگاه های استان لرستان همزمان با ایام نوروز و ماه مبارک رمضان خبر داد و افزود: با برنامه ریزی های صورت گرفته در نیمه دوم ماه مبارک رمضان جزءخوانی قرآن کریم به صورت ویژه و متفاوت در محله چهار باغ منطقه گلدشت شرقی خرم آباد برگزار خواهد شد و کانون های تبلیغی در بوستان ها و تفرجگاه ها به اجرای برنامه های دینی و فرهنگی خواهند پرداخت.

مدیر کل تبلیغت اسلامی استان لرستان با تأکیدبر اینکه تلاش می شود برنامه های ماه مبارک رمضان به صورت مردمی با محتوا و بصیرتی برگزار شود، خاطر نشان کرد: برنامه های متنوع این ایام با عنوان شهر خوبی ها در مناطق مختلف استان لرستان برگزار می شود.

حجت الاسلام قدرتی در پایان به برنامه محوری ماه مبارک رمضان با عنوان شهر خوبی ها اشاره کرد و گفت: در اجرای این برنامه محوری تبلیغ و تشریح اهداف جهاد تبیین،راهکارهای اصولی ارائه جمعیت و برکات فرزندآوری، تبلیغ و رسانه، افطاری بچه های محله، جشن تکلیف در محلات ویژه روزه اولی ها ،طرح دختران حاج قاسم ویژه دهه هشتادی ها و ... گنجانده شده است.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha