یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
تبریز

حوزه/ مدیر حوزه علمیه آذربایجان شرقی به همراه مدیران مدارس استان از نمایشگاه موزه عبرت در مجتمع فرهنگی هنری تبریز بازدید کردند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تبریز، حجت الاسلام و المسلمین اسماعیل روشن تن مدیر حوزه علمیه آذربایجان شرقی به همراه مدیران مدارس علمیه استان از نمایشگاه موزه عبرت در مجتمع فرهنگی هنری تبریز بازدید کردند.

نمایشگاه موزه عبرت ایران به منظور تبیین جنایات و وحشی گری‌های عوامل رژیم منحوس پهلوی در شکنجه مبارزان انقلابی در مجتمع فرهنگی هنری ۲۹ بهمن تبریز دایر شده است.

نمایشگاه موزه عبرت تا انقلاب اسلامی ایران با هدف آشنایی نسل جوان با وقایع پیش از انقلاب و معرفی شخصیت‌های برجسته انقلاب برپا شده و با روایت‌گری و تجسم‌سازی ، زندان های پیش از انقلاب را که محل شکنجه مبارزان انقلابی بود، در معرض دید قرار داده است.

بازدیدکنندگان نمایشگاه موزه عبرت ابتدا در سالنی در جریان واقع و اهداف تشکیل کمیته مشترک قرار گرفته و سپس در بازدید از بخش های مختلف این نمایشگاه از جمله اتاق شکنجه و ابزار آلات بکار گرفته شده در این اتاق و نیز تصاویر عوامل و مسوولان و نیز شکنجه گران ساواک و کمیته مشترک با این بخش ها به صورت روایتگری آشنا می شوند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha