شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
امام جمعه رشت

حجت الاسلام والمسلمین فلاحتی با بیان اینکه نمازگزار و انفاق‌کننده مومن است و مورد رحمت الهی و دارای رزق کریم است، گفت: نماز انسان را بیمه می‌کند و روح را متعالی می‌کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از گیلان، حجت الاسلام والمسلمین رسول فلاحتی امروز در اجلاسیه نماز شهرستان لنگرود با اشاره به تاثیرات نماز بر روح و جسم انسان اظهار داشت: براساس آیات قرآن، کسانی‌که اهل نماز هستند و از مال خود در راه خدا انفاق می‌کنند مومن واقعی هستند.

نماینده ولی‌فقیه در استان گیلان با بیان اینکه کارها باید در راه خدا باشد تصریح کرد: نمازگزار و انفاق‌کننده در راه خدا، یک درجه نزد خداوند دارد؛ در آیات قرآن کریم، نماز در کنار انفاق مطرح شده است و این بدان معناست که نمازگزار باید به فکر مردم هم باشد.

حجت الاسلام والمسلمین فلاحتی با اشاره به ارتباط میان نماز و نیازِ جامعه خاطرنشان کرد: خداوند، انسان نمازگزار را مورد عفو خود قرار می‌دهد چراکه مومن واقعی هم ممکن است فریب شیطان را بخورد و گرفتار شود.

امام جمعه رشت با بیان اینکه نمازگزار و انفاق‌کننده مورد رحمت الهی و دارای رزق کریم است، افزود: رزق کریم، رزقی بی‌منت، خالص، وسیع و دائمی است و خداوند به نمازگزار واقعی چنین ویژگی‌هایی را عنایت می‌کند.

به گفته نماینده ولی‌فقیه در استان گیلان نماز انسان را بیمه می‌کند و روح را درمان و متعالی می‌کند.

وی بیان کرد: اهل دیانت، نماز و مسجد همواره آثار تخریبی‌شان در جامعه از همه طبقات کمتر است، زیرا نماز انسان را بیمه می‌کند و روح انسان را درمان و متعالی می‌کند و به انسان خلوص می‌بخشد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha