شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
کد خبر: 1076320
۲۳ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۲
حوزه علمیه رودسر

حوزه/ امام جمعه رودسر گفت: قدم زدن در خیابان با لباس روحانیت برکت دارد و عاشقان این لباس می‌دانند که طلاب شاگرد مکتب امام صادق(ع) می‌باشند و مردم عاشق این لباس هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از گیلان، حجت الاسلام تقی روحانی امام جمعه شهرستان رودسر امروز در کلاس درس اخلاق و مراسم تجلیل از طلاب برگزیده مسابقات ورزشی در مدرسه علمیه امام جعفر صادق(ع)، اظهار داشت: طلبگی مدالی است از طرف پیامبر خدا(ص)، اهل بیت(ع) و خصوصا حضرت فاطمه زهرا(س) و نباید از این لباس مقدس روحانیت جدا شد، زیرا جدا شدن از این لباس مقدس برکت را از زندگی می‌برد.

امام جمعه رودسر ادامه داد: قدم زدن در خیابان با این لباس برکت دارد و عاشقان این لباس می‌دانند که طلاب شاگرد مکتب امام صادق(ع) می‌باشند و مردم نیز عاشق این لباس هستند.

وی ادامه داد: در پایان ماه شعبان و آغاز ماه رمضان و در آستانه تحویل سال قرار داریم و بر سر سفره هفت سین می‌گوییم: (یَا مُقَلِّبَ الْقُلُوبِ وَ الْأَبْصَارِ یَا مُدَبِّرَ اللَّیْلِ وَ النَّهَارِ یَا مُحَوِّلَ الْحَوْلِ وَ الْأَحْوَالِ حَوِّلْ حَالَنَا إِلَی أَحْسَنِ الْحَالِ) در دعای ماه رمضان هم می‌گوییم: (الهم غیر سوء حالنا بحسن حالک) می‌گوییم خدایا حال خودت را به ما بده و احسن الاحوال را نصیب ما بفرما ان‌شاءالله.

حجت الاسلام روحانی خاطرنشان کرد: در لحظه تحویل سال نو، با تمام وجود دعا کنیم خداوند فرج امام زمان(عج) را برساند و این نظام و انقلاب را با دست با کفایت مقام معظم رهبری به دست مبارک امام زمان(عج) برساند.

در پایان مراسم از طلابی که در المپیاد ورزشی استان در رشته‌های فوتسال، والیبال و تنیس روی میز مقام کسب کرده بودند، تقدیر به عمل آمد.

انتهای پیام

خبرنگار: محمدجواد ربیعی

مردم عاشق لباس مقدس روحانیت هستند

مردم عاشق لباس مقدس روحانیت هستند

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha