سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ |۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 16, 2024
حجت الاسلام والمسلمین محمدتقی رهبر

حجت الاسلام والمسلمین رهبر گفت: مزار شهدا کلاس درسی است که در آن درمی یابیم این انقلاب ارزان به دست نیامده است که با حرف های پوچ بیگانه و رسانه های بیگانه و خائنین اسرائیلی و آمریکایی و منافقین، کشور را در معرض آفت قرار دهیم. 

حجت الاسلام والمسلمین محمدتقی رهبر در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در اصفهان، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی و دوران دفاع مقدس، شهدای مدافع حرم و امنیت و شهدای سلامت با توجه به روزهای پایان سال به تبیین جایگاه مقام شهدا پرداخت و اظهار داشت: زمانی که وارد گلزار شهدا می شوم ده ها هزار جوانی را می بینم که گویا در یک کلاس درس و در محضر یک مربی بزرگ می باشم ، چرا که این شهدا برای ما درس هستند و این از برکات انقلاب اسلامی و دفاع مقدس است.

وی افزود: شهدا رفتند و این فداکاری ها را کردند تا ما استفاده کنیم، لذا به مزار شهدا که می رویم درمی یابیم این انقلاب ارزان به دست نیامده است که با حرف های پوچ بیگانه و رسانه‌های بیگانه و خائنین اسرائیلی و آمریکایی و منافقین کشور را در معرض آفت قرار دهیم.

عضو جامعه روحانیت مبارز با بیان این که توجه به شهدا و درک مسیر آنها فرصتی برای همه ما می باشد گفت: برای درک این فرصت ها باید به مزار شهدا برویم و ببینیم که این نوجوانان و جوانانی که از دانش آموز و دانشجو و از اقشار مختلف بودند چه فداکاری هایی کردند.

امام جمعه موقت اصفهان اضافه کرد: در تریبون نماز جمعه نیز بارها اشاره کرده ام که ما مردم و مسئولان باید به کلاس گلزار شهدا برویم، زیرا این از برکات انقلاب اسلامی است و این انقلاب ارزان به دست نیامده و نباید آن را ارزان از دست بدهیم.

استاد حوزه تأکید کرد: مردم و جوانان ما نیز نباید به حرف های پوچ بیگانگان چون آمریکا، اسرائیل، آل سعود و خیانتکاران را گوش دهند و اعتنا کنند چرا که این سرمایه ای است که این ملت با سراسر وجود خود و به رهبری حضرت امام(ره) به دست آورده است و امروز نیز باید به رهبری رهبر معظم انقلاب با چنگ و دندان آن را حفظ کنیم.
انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha