دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
سید جواد هاشمی

حوزه/ معاون سیاسی و امنیتی استانداری کهگیلویه و بویراحمد با تاکید بر اینکه در آستانه سال نو، چهارشنبه سوری را به چهارشنبه سوزی تبدیل نکنیم گفت: خانواده ها از فرزندان خود غافل نباشند و آنها را همراهی کنند تا در معرض آسیب ها قرار نگیرند.

سید جواد هاشمی معاون سیاسی و امنیتی استانداری استان کهگیلویه و بویراحمد در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در یاسوج درباره چهارشنبه سوری گفت: ما مخالف برنامه هایی که زمینه شور و نشاط مردم را فراهم کند نیستیم،اما هر جایی که امنیت وآسایش مردم به خطر بیفتد، خط قرمز مسئولین نظام است

وی با بیان اینکه آنچه که برای مسئولین امنیتی استان حائز اهمیت است آسایش و امنیت عمومی مردم است، افزود: کاری که سبب اخلال در نظم عمومی وآسایش مردم و ایجاد ترافیک جاده باشد اینها جرائم مشهودی هستند که دستگاه های امنیتی و قضایی موظف هستند با آنها برخورد کنند.

معاون سیاسی و امنیتی استانداری کهگیلویه و بویراحمد با بیان این که جوانان سرمایه های آینده هستند که نباید برنامه چهارشنبه سوری زمینه ساز آسیب به آنان شود، گفت: دشمن هم به جد این موضوع را مورد هدف قرار داده است.

هاشمی مهر در ادامه با تأکید بر اینکه در فضای مجازی شاهد جنگ نرم علیه جوانان این مرز و بوم هستیم، خاطرنشان کرد: دشمن با فضاسازی هایی که در پیش گرفته در تلاش است چهارشنبه سوری را که مردم به عنوان شادی در پایان سال در نظر گرفته اند و به استقبال سال نو می روند تبدیل به یک رخداد تلخ و به اصطلاح خودشان چهارشنبه سیاه کنند.

معاون سیاسی امنیتی استاندار ادامه داد: دستگاه های اداری، اجرایی و فرهنگی استان هم مسئول هستند که در فرصت باقی مانده زمینه آگاه سازی بیشتری را برای مردم فراهم کنند.

وی برنامه های اجرایی صداوسیما را برای فرهنگ سازی موضوعات مختلف تحسین کرد و به نقش بسزایی که رسانه ها در مقابله با موضوعات خطر آفرین اشاره کرد و گفت: از اقدام خودسرانه برای جلوگیری از هر گونه آسیبی در برنامه چارشنبه سوری باید خودداری شود

هاشمی مهر از مردم خواست ضمن حفظ هوشیاری کامل در شب‌ چهارشنبه آخر سال و مراقبت از فرزندان خود، موارد مشکوک را به ستاد خبری وزارت اطلاعات به شمار ۱۱۳ و ۱۱۴ گزارش کنند.

معاون سیاسی امنیتی استانداری کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: مردم استان برای گزارش حوادث با شماره 112یا باشماره 0743333112 تماس حاصل نمایند و بصورت 24 ساعته آماده پاسخگویی می باشد.

وی در پایان با تأکید بر اینکه در آستانه سال نو چهارشنبه سوری را به چهارشنبه سوزی تبدیل نکنیم، گفت: خانواده ها از فرزندان خود غافل نباشند و آنها را همراهی کنند تا خدایی نکرده در معرض آسیب ها قرار نگیرند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha