دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
پاکپور

حوزه/ محمد پاکپور با بیان اینکه نیرو های زمینی سپاه در کمک رسانی به مردم دریغ نخواهد کرد، گفت : در بحران های طبیعی مانند سیل و زلزله، کمک رسانی به مردم را جزء وظایف خود می دانیم و در شرایط حساس اجتماعی نیز همراه مردم خواهیم بود.

به گزارش خبرگزاری حوزه از هرمزگان، سردار محمد پاکپور فرمانده نیروی زمینی سپاه امروز چهارشنبه ۲۴ اسفند در آیین بهره برداری پروژه های اجتماعی و بهداشتی جزیره هرمز، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان هشت سال دفاع مقدس و تبریک فرا رسیدن سال نو، اظهار داشت: تقریباً سه سال پیش خدمت مردم جزیره هرمز رسیدم، برای بررسی احداث واحد های مسکونی که به دستور رهبر معظم انقلاب تأکید شده بود.

وی افزود: در راستای فرمان رهبر معظم انقلاب با حضور در جزیره هرمز برای احصای آسیب ها و مشکلات در سال ۹۸خدمت مردم جزیره هرمز بودیم و قول دادیم که مشکل مسکن حل شود و اکنون به وعده خود عمل کردیم.

فرمانده نیروی زمینی سپاه بیان کرد: طرح مردم یاری و محرومیت زدایی را در زمان سردار شوشتری در مناطق کم برخوردار برای امنیت پایدار آغاز شد.

پاکپور اضافه کرد: یکی از طرح های که در مناطق محروم تاثیرگذاری داشت استفاده از ظرفیت بیمارستان سیار بود که عملکرد مناسبی را نشان داد.

وی همچنین با بیان اینکه نیروی زمینی سپاه در کمک رسانی به مردم دریغ نخواهد کرد، اظهار کرد: یکی از شاخصه های مهم امنیت کشور، خدمت رسانی به مردم است که سبب پویایی امنیت در کشور است.

فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد: در بحران های طبیعی مانند سیل و زلزله کمک رسانی به مردم را جز وظایف خود می دانیم و در شرایط حساس اجتماعی نیز همراه مردم خواهیم بود.

پاکپور گفت: سپاه پاسداران در همه میادین با تمام ظرفیت خود پاسداری از انقلاب اسلامی و مردم را وظیفه خود می داند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha