یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
1

حوزه/ مسئول قرارگاه جهادی سفیران نور از برگزاری "پویش جهادگران سفیران‌نور" توسط این قرارگاه خبر داد و گفت: این پویش به مناسبت فرارسیدن عیدنوروز و ماه مبارک رمضان برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، حجت‌الاسلام علی حسنی‌پور مسئول قرارگاه جهادی سفیران نور در گفت‌وگو با خبرگزاری حوزه از برگزاری "پویش جهادگران سفیران‌نور" توسط این قرارگاه خبر داد و گفت: این پویش به مناسبت فرارسیدن عیدنوروز و ماه مبارک رمضان برگزار خواهد شد.

وی افزود: در این پویش عیدانه، اقلامی شامل بسته‌های غذایی، بهداشتی و پوشاک تهیه و در آستانه سال نو به دست نیازمندان خواهد رسید.

حجت‌الاسلام حسنی‌پور در ادامه با اشاره به اقدامات محرومیت‌زدایی قرارگاه جهادی سفیران نور تصریح کرد: هدف اصلی این پویش جذب کمک‌های نقدی و غیرنقدی مردم برای تهیه بسته‌های معیشتی و توزیع آنها بین خانواده‌های نیازمند است.

مسئول قرارگاه جهادی سفیران نور با بیان اینکه همزمانی عید نوروز و ماه مبارک رمضان شرایطی ایجاد کرده که فراهم کردن برخی اقلام را برای خانواده‌های نیازمند دشوار کرده است، ابراز داشت: امیدواریم همانند سنوات گذشته شاهد افزایش خوب مشارکت‌های مردمی در این پویش باشیم که تحقق این مهم همراهی خوب رسانه‌ها و خیران عزیز را نیز می‌طلبد.

حجت‌الاسلام حسنی‌پور ضمن بیان اینکه مردم ایران اسلامی همواره یاری‌گر محرومان و نیازمندان جامعه بودند، تصریح کرد: قطعاً بدون حضور خیران نمی‌توان خدمات مطلوب به جامعه هدف ارائه داد لذا در همه حال قدردان مردم عزیز ایران هستیم.

وی افزود: شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۸۱۷۸۸۷۰۶۴۷ و شماره حساب ۸۱۵۸۱۱۱۷ برای واریز وجه نقد در اختیار هم‌وطنان قرار دارد.

حجت‌الاسلام حسنی‌پور در پایان گفت: این پویش اواخر اسفندماه برگزار خواهد شد و کمک‌های مردم عزیز به دست خانواده‌های نیازمند خواهید رسید.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha