شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
کد خبر: 1076512
۲۴ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۹
تصاویر/ تقدیر از طلبه ممتاز خوزستانی

حوزه/ مدیر حوزه علمیه خوزستان با حضور در مدرسه علمیه امام خمینی(ره) اهواز از طلبه ی ممتاز خوزستانی که موفق به کسب رتبه ی نخست در رشته ی صرف در المپیاد علمی حوزه های علمیه کشور شد، تقدیر و تشکر کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از اهواز، حجت الاسلام و المسلمین بلادیان مدیر حوزه علمیه خوزستان به همراه حجت الاسلام سید عباس موسوی معاون آموزش حوزه علمیه استان، صبح امروز با حضور در مدرسه علمیه امام خمینی(ره) اهواز، از طلبه ممتاز اهوازی محمد علی شیخ انصاری طلبه پایه ۲ مدرسه علمیه امام خمینی(ره) که در المپیاد علمی حوزه های علمیه کشور رتبه ی نخست را در رشته صرف کسب کرده است تقدیر و تشکر کرد.

مدیر حوزه علمیه خوزستان در این مراسم بیان داشت: طلاب با نیت خدمت، نوکری و سربازی حضرت ولی عصر(عج)، حفظ دین و مکتب، اعتلای نام اهل بیت عصمت و طهارت علیهم السلام، ترویح مفاهیم قرآنی در جامعه و سربازی حضرت ولی عصر(عج) وارد حوزه شده اند.

وی افزود: سرباز ها همه در یک رده نیستند و هر سربازی که نیتش صاف تر باشد و خدمات بیشتری ارائه دهد در رده ی بالاتری قرار می گیرد، چرا که این سربازخانه با بقیه سربازخانه ها فرق دارد و نگاه حضرت ولی عصر(عج) به قلوب افراد، نیت و تلاش آنها است.

مدیر حوزه علمیه خوزستان در ادامه خطاب به طلاب حاضر در جلسه گفت: تلاش شما عزیزان در این ایام و سن و در ابتدای راهی که هستید قطعا ثبت شده و ماندگاری بیشتری نسبت به تلاش امثال من دارد.

وی ابراز داشت: اولا در مسائل تهذیبی، اخلاقی و پیشرفت معنویت تلاش کنید چرا که این تلاشها ماندگار است. در بحث تحصیل، پژوهش و مسائل مرتبط با علم، تحقیق و تدبر اهتمام بیشتری به خرج داده و مجدانه تلاش کنید ولو اینکه در این راه سختی های زیادی وجود دارد ولی بعد از هر سختی شیرینی و حلاوت ویژه ای وجود دارد و کام شما را شیرین خواهد کرد.

حجت الاسلام و المسلمین بلادیان گفت: ما در حد توانمان و از باب وظیفه خدمت رسیدیم تا از برادر عزیزمان آقای محمد علی شیخ انصاری که توانست رتبه ی اول کشوری را در رشته ی صرف کسب کند تقدیر و تشکر کرده و برای وی آرزوی موفقیت بیش از پیش داشته باشیم.

وی ادامه داد: از شما طلاب گرامی تقاضا دارم این تلاش و جدیت را در سالهای آینده و ایام پیش رو از خود نشان دهید تا ان شاءالله شاهد باشیم که طلاب حوزه علمیه خوزستان در رده های علمی، تربیتی و اخلاقی صاحب مقام شده و همه ی فضائلی که باید طلاب داشته باشند را در خود جمع کنند.

در بخش پایانی این مراسم حجت الاسلام سید عباس موسوی معاون آموزش حوزه علمیه خوزستان، بیان کرد: بنده به نوبه ی خود از تلاش های بی دریغ و دلسوزانه ی مدیریت، معاون آموزش و اساتید زحمتکش مدرسه علمیه امام خمینی(ره) اهواز که قوام این مدرسه به برکت وجود آنهاست تقدیر و تشکر کرده و امیدوارم تلاش های این عزیزان مورد رضایت باری تعالی و حضرت ولی عصر(عج) قرار گیرد.

در این جلسه حجت الاسلام گلزار مدیر، حجت الاسلام عبدالوند معاون آموزش و جمعی از طلاب پایه دو مدرسه علمیه امام خمینی (ره) اهواز نیز حضور داشتند.

طلبه ممتاز خوزستانی تقدیر شد

طلبه ممتاز خوزستانی تقدیر شد

طلبه ممتاز خوزستانی تقدیر شد

طلبه ممتاز خوزستانی تقدیر شد

طلبه ممتاز خوزستانی تقدیر شد


انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha